הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מדריך סדרות לחודש אוגוסט: הרביעייה המנצחת
נטפליקס, דיסני, אמזון, אפל טי וי, ועוד, הן רק חלק מענקיות הסטרימינג המנסות לבלוט בשדה תחרותי יותר מאי פעם. כמובן שהדבר משפיע גם על קהל הצופים, אשר מתקשה לבחור מתוך ההיצע הבלתי נגמר. אך אל חשש, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן

נראה כי הקיץ השנה מביא איתו, יותר מאי פעם, כמה סדרות חדשות ומדוברות במיוחד, כאלה שרבים חיכו להן. תנועה הגיונית, בהתחשב בעובדה כי הטלוויזיה שולטת (וענקיות הסטרימיגנ בפרט), יותר מאי פעם, בתעשיית הבידור. עם זאת, ההתפתחות המבורכת הזו, מביאה עימה לא מעט אתגרים, אחד מהם הוא איך בוחרים במה לצפות? הכנו עבורכם רשימה קצרה ומדויקת, של מיטב הסדרות הצפויות לצאת החודש.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סנדמן

"סנדמן" היא סדרה של 75 נובלות גרפיות הנחשבת לאחת מיצירות המופת במדיום. את החוברות, כמו גם את הסדרה, יצר ניל גיימן והיא מושפעת ממיתולוגיות ופולקלור אירופאים. במרכז העלילה עומדת ישות בשם חלום, והיא אחת משבעת "הנצחיים" - ישויות אנתרופומורפיות המבטאות היבטים שונים בחיי בני האדם: חלום, מוות, גורל, תשוקה, יאוש, חורבן והזיה. 

העלילה נפתחת כשחלום נלכד על ידי אדם שמבקש ללכוד את כוחו, ונותר בשבי במשך 70 שנה. בהיעדרו נותרת ממלכת החלום ללא מנהיג וההשלכות מתחילות לזלוג את תוך עולם בני האנוש. כשהוא משתחרר מהכלא, נדרש מורפיאוס לא רק לחדש את כוחותיו הישנים, אלא גם להיאבק בהשלכות של היעדרו: סיוטים וזוועות שעשו את דרכם מהגיהנום אל עולמנו.  העונה הראשונה כוללת עשרה פרקים והיא תעלה לנטפליקס ב-5 באוגוסט.

שר הטבעות: טבעות הכוח

קשה לשכוח את שלושת הסרטים המדוברים, אשר הפכו להצלחת ענק, והכניסו למעלה מ-3  מיליארד דולר ושלל פרסי אוסקר, ביניהם הסרט הטוב ביותר. לפני שלוש שנים, רכשה אמזון את הזכויות לסדרת טלוויזיה ביקום של "שר הטבעות" תמורת 250 מיליון דולר, והנה התוצאה יוצאת לאוויר העולם סוף-סוף. 

החזרה לסיפור המקור תאפשר ל"טבעות הכוח" להגדיל את רוחב היריעה לכל ממלכות הארץ התיכונה: ממלכות בני האדם, בני הלילית, הגמדים וכמובן מורדור עצמה. ההשוואות הבלתי נמנעות ל-"משחקי הכס" יגיעו, אין כל ספק בכך, אבל אם הסדרה תהיה מוצלחת היא תאפשר ליצור סיפור מורכב עם מגוון דמויות, מיקומים ובתקווה גם עונות. 

לפי הדיווחים, עלות העונה מוערכת בכ-150 מיליון דולר ואמזון כבר חידשה את הסדרה לעונה שנייה, ואף מתכננת חמש כאלה.  העונה הראשונה תכלול שמונה פרקים ותעלה ב-2 בספטמבר. 

בית הדרקון

הסדרה תגולל את מאבקי הכוח, מערכות היחסים, הרומנים והבגידות בתהליך שיוביל בסופו של דבר למלחמת האזרחים שקרעה את הממלכה והובילה לחורבן בית טארגאריין. במרכז העלילה עומדים המלך וייסריז, אחיו דאמון, בתו ראינירה וחברתה הטובה אליסנט, שהופכת עד מהרה להיות זוגתו של ויסריז והמלכה החדשה של הממלכה.

הסדרה מתרחשת 180 שנים לפני עלילות "משחקי הכס", בתקופה בה דרקונים היו בשיא פריחתם. וכך, שלושת הדרקונים שהיו אחראים לכמה מהרגעים הגדולים של "משחקי הכס" יהפכו כאן ללא פחות מ-20 כאלה, כל אחד מהם עם אופי ומראה מובחנים. הכמות מביאה איתה עלויות והן, לפי הדיווחים, עומדות על 20 מיליון דולר לפרק. לשם השוואה - העונה הראשונה של "משחקי הכס" עלתה 6 מיליון דולר בלבד.

 שי-האלק: עורכת דין בשירות החוק

מארוול מגדירה את הסדרה החדשה כקומדיה משפטית עם פרקים באורך של חצי שעה בלבד. הסדרה עוקבת אחר ג'ניפר וולטרס, עורכת דין מבריקה ובת דודו של אחד מהגיבורים המזוהים בעולם - ברוס באנר או בשמו המוכר יותר - "הענק הירוק". 

בגרסת הקומיקס המקורית וולטרס נורית על ידי פושע שביקש לנקום בה על כליאתו וכדי להציל את חייה היא זוכה לתרומת דם מבאנר. העירוי מעביר אליה גם את כוחותיו של הענק הירוק, אם כי בשינוי מהותי - בניגוד לבאנר, וולטרס מצליחה לשמור על שליטה במעבר בין הזהויות השונות ונמנעת לרוב מהתפרצויות הזעם המפורסמות.

הסדרה מציגה את וולטרס כמי שמנסה לקיים שגרת חיים כעורכת דין, אך השתלשלות האירועים צפויה להביא אותה לסוכנות חדשה שמתמחה בטיפול משפטי בעל-אנושיים. "שי-האלק" אמורה להיות אבן חשובה בשלב הרביעי של היקום המורחב של מארוול, ושלב חשוב במיוחד בהתפתחות היקום המורחב. את הסדרה יצרה ג'סיקה גאו, שכתבה בעבר לקומדיות כמו "ריק ומורטי" ו"עמק הסיליקון".  הפרק הראשון יעלה ב-17 באוגוסט בדיסני פלוס.

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE