הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצצה אל חיי המין של נשים צעירות במאה ה-21: הסדרה החדשה של מינדי קיילינג
״חיי הסקס של נערות קולג׳ היא ללא ספק הסדרה הכי כיפית שהגיעה למסך הקטן בשנה האחרונה. היא כנה, קצבית, וכנה להחריד. במרכז העלילה עומדות ארבע נשים צעירות הלומדות בדרכן על החיים ומערכות יחסים בפרט, ומנסות למצוא את מקומן בעולם

הסדרה האחרונה שהופיעה בה המילה ״סקס״, היא ככל הנראה הסדרה המיתולוגית והאהובה ״סקס והעיר הגדולה״, ואין זה מקרי ששמה של הסדרה החדשה של היוצרת מינדי קיילינג (״המשרד״, ״אמת או חובה״, ועוד) היא ״חיי הסקס של נערות קולג׳. במובנים רבים, היא קורצת לסמנת'ה, קארי, ושאר החברות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העלילה עוקבת אחת ארבע סטודנטיות המגיעות לשנה הראשונה במכללת אסקס הנמצאת בוורמונט: קימברלי, חנונית גאה ובתולה מושבעת, וויטני, שחקנית כדורגל של המכללה המנהלת רומן עם עוזר המאמנת, בלה, צעירה החולמת להיות קומיקאית, בתולה גם היא, ולייטון - עשירה מפונקת וחביבת הבנים.

העונה מספרת את סיפורן, הכולל, איך לא, שלל מסיבות, אלכוהול, מערכות יחסים, שקרים, בגידות, ועוד ועוד. למרות שסקס הוא נושא מרכזי בסדרה, חשוב לומר זאת כבר על ההתחלה - לא מדובר בסדרה נוטפת מין. למעשה, נקודת החזקה שלה היא דווקא ביחסים בין הארבע, ועל חברות בפרט. 

כמו כן, בחירת הליהוק של הסדרה מרעננת, כאשר כל ארבע הבנות הן לא שחקניות מוכרות. אך הבחירה האמיצה והלא מובנת מאליה בהחלט השתלמה. כבר בפרק הראשון ניתן לראות כי כולן מציגות יכולות משחק מרשימות במיוחד, ומצליחות לעורר לא מעט הזדהות ואמפתיה. 

״חיי הסקס של נערות קולג׳״ מבקש לספק הצצה אל חיי המין של נשים צעירות במאה ה-21, מה שהופך אותה רלוונטית ומעניינת מתמיד. אך מעבר לכך, היא מצליחה גם לשמור על כנות ואותנטיות, קצת בדומה לסדרה המופתית ״בנות״. בנוסף, בסופו של יום, מדובר על סדרה קצבית, פרועה, ודי קורעת מצחוק.

בנוסף, הסדרה, כיאה למאה ה-21 לא פוסחת על נושאים של מגדר ומתעכבת לא מעט על הקהילה הגאה ועל דמויות א-בינאריות. במובן זה, היא ללא ספק מתכתבת עם רוח התקופה ומספקת חווית צפייה משובחת וכיפית. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE