הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית אן הייש לא צפויה לשרוד את התאונה הקטלנית בלוס אנג'לס
משפחתה פרסמה הצהרה לפיה הייש עם פגיעה מוחית חמורה, ובשלב זה הרופאים בודקים אילו מהאיברים שלה יכולים להיתרם. במקביל, דיווחים טוענים שהשחקנית נהגה תחת השפעת סמים

השחקנית אן הייש לא צפויה לשרוד את תאונת הדרכים במאר ויסטה שאירעה בשבוע שעבר והותירה אותה בתרדמת – כך על פי הצהרה שפורסמה על ידי משפחתה וחבריה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock, BackGrid)

 

על פי קרוביה, הייש עם "פגיעה מוחית חמורה" והיא מונשמת ומחוברת למכשירים במרכז הכוויות של גרוסמן בווסט הילס, זאת בזמן שצוותים רפואיים קובעים אם איברים אחדים שלה ראויים לתרומה, זאת כפי שביקשה הייש מזמן.

 "לאן היה לב ענק והיא נגעה עם הרוח הנדיבה שלה בכל מי שפגשה", כתבו בהצהרה. "יותר מהכישרון יוצא הדופן שלה, היא ראתה בהפצת חסד ושמחה כמפעל חייה. היא תיזכר בכנות האמיצה שלה והאור שלה ייחסר לנו מאוד".

"אנחנו רוצים להודות לכולם על האיחולים והתפילות שלכם להחלמתה של אן, ולהודות לצוות הרפואי המסור ולאחיות הנפלאות", הוסיפו.

במקביל, החוקרים ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה, ובינתיים נמסר כי נמצא שהייש הייתה תחת השפעת סמים נרקוטיים בזמן ההתרסקות, כאשר מקור במחלקת אכיפת החוק אמר ל'טיימס' כי הבדיקות מצאו עקבות של קוקאין.

עם זאת, הרופאים יבצעו בדיקת דם נוספת כדי לוודא שהממצאים נכונים, שכן ייתכן והסמים שנמצאו בדמה הם חומרים שניתנו לה בבית החולים לאחר התאונה. תוצאות הבדיקה עשויות להגיע תוך 30 עד 90 יום.

כזכור, בשבוע שעבר הייש אושפזה עם כוויות קשות לאחר שהתנגשה עם המכונית שלה בבית בשכונת מאר ויסטה, שגרם לרכבה לעלות באש. 59 צוותי כיבוי הגיעו למקום וכיבו את השריפה תוך 65 דקות.

לפני התקרית, השחקנית בת ה-53 תועדה מתנגשת במוסך של בניין דירות באותו רחוב, ואף נוסעת במהירות גבוהה מהמותר ברחוב אחר בשכונת ווסט לוס אנג'לס.

 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE