הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זעזוע בקליפורניה: מאמן מוכר נעצר בחשד למספר הטרדות מיניות של קטינים
מאמן האתלטיקה כריס פלורס הוקלט משוחח עם ילדה בת 14, שואל אותה אם היא מחקה את הודעות הטקסט ביניהם – ואז הציע לה לצאת לסרט. חברו מה-NFL: "אני נגעל וזועם"

מאמן אתלטיקה ידוע נעצר ביום חמישי בדרום קליפורניה לאחר שהואשם בתקיפה מינית לכאורה של נערות מתבגרות – כך נמסר ממשטרת סנטה אנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כריס פלורס, בן 37 מבלפלאוור, נעצר במהלך מחסום תנועה לאחר שהוצא צו מעצר נגדו בגין התנהגות מינית לא הולמת על קטין.

המשטרה פתחה בחקירה נגד פלורס לאחר שהחלו להסתובב הקלטות קול ברשתות החברתיות, בינו לבין ילדה בת 14, מה שהעלה חשד כי הוא הטריד מינית לפחות שני קטינים.

בהקלטה שהושגה על ידי חברת החדשות ABC7, נשמע קול גברי שואל: "מחקת משהו?", ואילו הקטינה משרת שהטקסטים נמחקו.

אז, הגבר ממשך ומבקש לצאת לדייט, אך הילדה מסרבת להצעתו. "מה לעזאזל? אף פעם לא יוצא לנו להירגע, ועכשיו את לא רוצה ללכת ואת עומדת להתחיל בית ספר. אז תפסיקי להיות טיפשה", אמר. אז המשיך: "מה עם הערב, אחרי האימון? את רוצה ללכת לראות סרט?".

לאחר בדיקה, המשטרה אכן אישרה כי הקול הגברי שייך לפלורס, ששימש כמאמן של הקטינה, שלכאורה הותקפה מינית מספר פעמים במהלך שנת 2021.

פלורס, המכונה 'מאמן פרוג', מקושר למספר רב של ספורטאים במכללות וספורטאים מקצועיים.

אחד מהם הווא מגן הקרן לשעבר של ה-NFL, ג'ייסון דיוויד, ששיתף פעולה עם פלורס באימונים והקימו יחד תוכנית אתלטית בשם STARS Prep Academy. דיוויד הביע את האכזבה שלו בהצהרת וידאו שפרסם באינסטגרם שלו, ואמר כי הוא ינתק את הקשרים עם המאמן כל עוד החקירה נמשכת.

"אף פעם, גם לא עוד מיליון שנה, הייתי מעלה על דעתי לפרסם הצהרה פומבית כדי להתייחס להאשמות על התנהגות מינית  לא ראויה הקשורה למר פלורס ולילדות הקטנות התמימות", אמר דיוויד באינסטגרם. "כואבת לי הבטן. אני נגעל. אני זועם".

פלורס מוחזק כעת בכלא במחוז אורנג', ונקבעה לו ערבות על סך 500,000 דולר.

רשויות החוק מאמינות כי ישנם קורבנות נוספים. מפקדת במשטרת סנטה אנה, מריה לופז, אמרה: "הייתה לו גישה לקטינים בדרום קליפורניה. הוא היה מאמן, וזה המקום שבו אנחנו חוששים מאוד, מאחר שהייתה לו גישה לקטינים אחרים".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE