הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית הירי הקטלנית בסט הצילומים: חקירת רשויות החוק מתקרבת לסיומה
החוקרים בניו מקסיקו עוד צריכים לעבור על תוכן הטלפון של השחקן אלק בולדווין, ולאחר מכן כלל הראיות יוגשו לתביעה, שתחליט האם יש מקום להעמיד לדין את מי מהמעורבים באירוע הקשה שהתרחש בשנה שעברה

חוקרי המשטרה בניו מקסיקו ממשיכים להתקדם על חקירת תקרית הירי הקטלנית בסט הצילומים בשנה שעברה שבה היה מעורב השחקן אלק בולדווין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הלינה האצ'ינס, אלק בולדווין וסט הצילומים של הסרט 'ראסט' (צילום: AP)

 

לפי הדיווחים בסוכנות הידיעות AP, משרד השריף במחוז סנטה פה קיבל דו"חות בליסטיים של ה-FBI שאמורים לסייע לחקירה, ביחד עם טביעות האצבע וראיות דנ"א שנאספו מהזירה.

למעשה, כאשר השלב הזה יושלם, החלק האחרון יתמקד בבולדווין עצמו, בפרט בשיתוף הפעולה מול רשויות החוק בניו יורק - וזאת במטרה לקבל את רישומי הטלפון הנייד של השחקן. כאשר גם זה יושלם, הראיות יועברו למשרד התביעה בסנטה פה, ואנשיו יחליטו את מי, אם בכלל, להעמיד לדין.

כזכור, התקרית הקטלנית אירעה ביום חמישי ה-21 באוקטובר 2021 בבוננזה סיטי (Bonanza City) - עיר רפאים הנמצאת כ-20 ק"מ דרומית לעיר סנטה פה - במהלך צילומי הסרט "ראסט". כתוצאה מהירי נהרגה הלינה האצ'ינס בת ה-42, במאית הצילום. ובמאי הסרט, ג'ואל סוזה, נפצע במהלך האירוע, אך למרבה המזל הוא שוחרר מבית החולים למחרת.

 

הלינה האצ'ינס (צילום: AP)

 

בתחילת דצמבר בולדווין - שהחזיק בכלי הנשק כאשר נורתה הירייה - העניק ראיון ראשון מאז התקרית, במהלכו נשאל האם נכתב בתסריט שעליו ללחוץ על ההדק, ועל כך השחקן השיב: "ובכן, ההדק לא נסחט, אני לא לחצתי על ההדק. לעולם לא הייתי מכוון אקדח לעבר מישהו ולוחץ על ההדק, לעולם לא".

מעבר לחקירת הרשויות, אלמנתה של האצ'ינס, מת'יו, הגיש תביעת ענק כנגד בולדווין ומספר בכירים נוספים בהפקת הסרט. בתביעה, שהוגשה גם על שמו של בנו אנדרוס, נטען כי הלינה נהרגה "כתוצאה מהרשלנות של הפקת הסרט, שלא ביצעה בדיקות בטיחות שגרתיות ולא צייתה לנהלי הבטיחות הבסיסיים ביותר".

עוד נכתב בתביעה כי "להלינה האצ'ינס הגיע לחיות, ולנתבעים הייתה את היכולת למנוע את מותה לו היו פועלים לפי הנחיות הבטיחות, במקום לעגל פינות, לזרז את לו"ז הצילומים הצפוף ולהתעלם מתלונות בנוגע להפרות של נהלי הבטיחות".

התובעים דורשים לקבל פיצוי כספי, אך הם לא נקבו בסכום מדויק, ובמקום הם מעדיפים שבית המשפט יקבע מהו גובה הפיצוי המתאים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE