הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'וליאני: אם טראמפ יזכה בכהונה שנייה – הוא ידאג לפשיטה על ביתו של ביידן
עורך הדין של הנשיא לשעבר אמר כי הצעד של ה-FBI הוא אקט פוליטי חסר תקדים, שמטרתו לסייע לוועדת הבית הלבן החוקרת את המהומות בקפיטול

רודי ג'וליאני אמר כי הפשיטה של ה-FBI על ביתו של דונלד טראמפ במאר-א-לאגו הוא "אקט פוליטי", ואם הנשיא לשעבר יזכה בכהונה שנייה בבחירות ב-2024, הוא ידאג "לפשוט" על ביתו של ג'ו ביידן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

פרקליטו של טראמפ, שכיהן גם כראש עיריית ניו יורק, אמר ל'ניו יורק פוסט' שהנשיא לשעבר יוכל להשתמש בסוכנות החקירות הפדרלית כדי לפגוע בביידן, זאת במידה ויחזור לבית הלבן.

"פריצה לביתו של נשיא לשעבר היא מעשה פוליטי – במיוחד מכיוון שזה חסר תקדים. פתאום, אתה הנשיא הראשון של ארצות הברית שהציג את 'רפובליקת הבננות' של העמדה לדין של קודמך. אנחנו נמנענו מזה 240 שנה. טראמפ לא עשה את זה להילרי. פורד לא עשה את זה", אמר.

"אם טראמפ ייבחר, הדבר הראשון שהוא יעשה זה לפשוט על כל אחד מהבתים של ביידן", הוסיף.

ג'וליאני טען כי החיפוש בביתו של טראמפ נערך כדי לסייע לוועדת הבית הלבן שחוקרת את המהומות בקפיטול ב-6 בינואר 2021. עם זאת, פרסום צו החיפוש ורשימת הרכוש של ה-FBI חשף שהסוכנים חיפשו מסמכים הקשורים להפרות אפשריות של חוק הריגול.

בתוך כך, לפני מספר ימים פורסם כי מרי טראמפ, אחייניתו של הנשיא לשעבר, משערת כי חתנו ג'ארד קושנר הוא המקור החסוי שסיפר ל-FBI על המסמכים המסווגים בבית בפלורידה, כמו גם היכן הם נמצאים.

בראיון שנערך עמה ביום שישי, היא נשאלה מי יכול להיות האדם שהלשין על טראמפ. "קשה לבחור", היא ענתה, ואז הצביעה על קושנר – בעלה של בתו הבכורה של טראמפ, איוונקה.

 

(צילום: Getty Images)

 

היא התייחסה להשקעה בסך מיליארדי הדולרים שקושנר השיג מקרן ההשקעות הציבורית של ערב הסעודית, כשישה חודשים לאחר שסיים את כהונתו בבית הלבן.

"אני חושבת שאנחנו צריכים לבחון היטב למה ג'ארד קיבל 2 מיליארד דולר. אנחנו צריכים לבדוק היטב למה הוא שקטן כל כך בחודשים האחרונים. ואנחנו צריכים לחשוב מי יכול להיות מעורב במשהו וזקוק לצעד גדול כמו להסגיר את דונלד, כדי לצאת מצרות או לפחות כדי להפחית את הצרות שבהן הוא נמצא", אמרה מרי.

היא המשיכה: "זה נשמע כמו מישהו בעמדה של ג'ארד. אני לא אומרת שזה הוא, אבל זה יכול להיות".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE