הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הראפר Ice-T: "לוס אנג'לס היא מקום מסוכן"
המוזיקאי טען ל'תרבות כנופיות' ברחבי העיר וציין כי הוא, כמו ראפרים אחרים, לא יכולים להסתובב עם תכשיטים ברחובות מחשש שיפלו כקורבן לשוד

הראפר הוותיק Ice-T פרסם פוסט מתוסכל על מה שכינה 'תרבות הכנופיות' בלוס אנג'לס, וכינה את העיר בקליפורניה כ"מקום מסוכן" - אפילו עבור סלבריטאים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

המוזיקאי והשחקן, כוכב "חוק וסדר: SUV", הצביע על האופן שבו כוכבי ההיפ-הופ נזהרים בלוס אנג'לס בגלל הפשיעה הגואה בעיר. "אנשים עדיין תוקפים אותי על ההערות שלי על תרבות הכנופיות של לוס אנג'לס", כתב. "אם תשימו לב, ראפרים בלוס אנג'לס לא עונים הרבה תכשיטים… אני,סנופ, קיוב, דרה, גיים, קנדריק".

"הרשימה עוד ארוכה", המשיך אייס-טי. "זה לא בגלל שאנחנו מרוששים. לוס אנג'לס היא פשוט מקום מסוכן, בין אם אתה ראפר או לא. אין שום סיבה להתגרות בגורל".

דבריו של אייס-טי בן ה-64 הגיעו לאחר שהראפר PnB Rock נורה למוות במהלך שוד בזמן שסעד במסעדה בלוס אנג'לס בשעות הצהריים. החשוד, שככל הנראה ראה ברשתות החברתיות כי הראפר נמצא במסעדה, הגיע עם נשק חם, דרש את התכשיטים - ואחרי שירה נמלט מהמקום. 

מותו של PnB Rock הוא אחד מאירועי הפשיעה האחרונים שנרשמו באל.איי. חברת הקונגרס של המחוז, קארן בס, פרסמה לאחרונה כי ביתה נפרץ וממנו נגנבו כלי נשק. 

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE