הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מזכיר ביטחון המולדת לשעבר: "הגבול הוא הכול חוץ ממאובטח"
צ'אד וולף, שכיהן כממלא מקום, אמר שכל העולם, כולל האמריקאים, יודעים שהגבול פתוח לרווחה, ותקף את סגנית הנשיא קמלה האריס, אשר אחראית לטיפול במשבר: "היא אסון מוחלט"

לשעבר ממלא מקום מזכיר ביטחון המולדת, צ'אד וולף, התייחס למשבר הגבול ההולך ומחריף תחת ממשל ביידן ואמר כי "הגבול הוא הכל חוץ ממאובטח".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

וולף הרפובליקני התראיין לרשת 'פוקס ניוז', שם הוא נשמע פסימי מאוד לגבי המצב הנוכחי בגבול הדרומי. 

"הגבול הוא הכל חוץ ממאובטח. אין בקרה מבצעית על הגבול הזה", אמר. "אנחנו ממשיכים לראות, חודש אחרי חודש, מספרים גבוהים מאוד מבחינה אסטרונומית. כשיש לה כל כך הרבה מהגרים בלתי חוקיים חוצים את הגבול באופן לא מבוקר, אז אין לך שום שליטה על זה. אתה לא יודע מי נכנס ומי לא".

דבריו מגיעים בין היתר כביקורת לדבריה של סגנית הנשיא, קמלה האריס, שטענה לפני כשבועיים ש"הגבול הוא מאובטח", והטילה את האשמה על הממשל הקודם ש"קלקל את מערכת ההגירה". 

וולף אמר בראיון כי האריס, אשר מונתה על ידי ביידן כאחראית על הטיפול במשבר הגבול, "היא אסון מוחלט, לא רק בגלל הסיבות השורשיות. אבל היא אחראית על גבול, ואני לא ממש בטוח מה העבודה שלה בסופו של יום". 

"הבעיה עכשיו היא שיש לך מאות אלפי אנשים שמגיעים מכ-140 מדינות שונות כי הם יודעים את מה ששאר האמריקאים יודעים - הגבול פתוח לרווחה, ויש מעט מאוד שליטה עליו", הוסיף. 

 

 

על פי הנתונים שיש בידו, וולף אמר כי סוכני הגבול תפסו עד כה 68 מחבלים מוכרים וחשודים בשנה הנוכחית, כאשר 12 נתפסו רק בחודש אוגוסט - ואלו רק האנשים שנעצרו. 

"המספרים ממשיכים להחמיר עם ממשל ביידן, כי הם פשוט לא עושים דבר אחד בסיסי - וזה לאכוף את החוק ולהכניס הרתעה למערכת הזו. אם אנשים לא מפחדים להיתפס כי הם משתחררים אל תוך המדינה, נחש מה, אתה תמשיך לראות את המספרים האלה עולים".

וולף התייחס גם לפעולות שנוקט מושל טקסס גרג אבוט, אשר הורה על הסעת מהגרים מעיירות הגבול אל ערים דמוקרטיות ליברליות ברחבי ארצות הברית, כמו וושינגטון וניו יורק. "מה שהמושל אבוט אומר זה שמאות, אולי אפילו אלפי מהגרים לא בטוחים כאשר הם ישנים ברחובות העיר ומשוטטים, אז במקום זאת הם מסיעים אותם לניו יורק או לשיקגו ומקומות אחרים, כי הממשל הפדרלי פשוט מתעלם מהעניין".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE