הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שהחלים מסרטן, ג׳ף ברידג׳ס בראיון ראשון: ״לא ידעתי אם אחזור לשחק״
השחקן הוותיק מוכר לכולנו בזכות דמויות חזקות אותן הוא נוטה לגלם, אך במציאות, עברו על ברידג׳ס שנים לא פשוטות, בהן החלים ממחלת הסרטן ואף מנגיף הקורונה. כעת, הוא מדבר לראשונה על האתגרים, וחושף כי היה על סף מוות

לאחר ארבע שנים בהן לא הופיע על המסך, השחקן האהוב ג׳ף ברידג׳ס (״לב לא שפוי״, ״ביג לבובסקי״, ״אומץ אמיתי״, ועוד) עושה קאמבק ובגדול, עם סדרה חדשה מבית דיסני פלוס בשם ״האיש הזקן״. השחקן הוותיק בן ה-72, נעדר כאמור בשנים האחרונות, זאת בעקבות מחלת הסרטן ולאחר מכן מקרה קשה של קורונה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


את הפריצה הגדולה שלו עשה בשנת 1971 עם הסרט ״הצגת הקולנוע האחרונה״, ומשם השאר היסטוריה. ״אני אוהב לראות את התהליך שעברתי לאורך השנים. זה מזכיר לי את כל השינויים שעברתי. כבר לפני חמישה עשורים התחלתי לתעד הכל באמצעות מצלמה. זה נחמד לראות איך אני מזדקן על המסך״, אמר. 

בראיון ראשון ואינטימי שמגיע בעקבות הסדרה החדשה, מספר ברידג׳ס כי ״האיש הזקן״ הינה סדרה, כפי שניתן היה לצפות, על הזדקנות. ״מבחינתי זו סדרה על השלכות. השלכות על מעשים. כשאנחנו מתבגרים, אנו מגלים שההחלטות שעשינו בעבר, בשביל לממש רצון כזה או אחר, לא תמיד היו הדרך הנכונה״, אמר.

״בגיל מאוחר יותר, אנו מנסים להשלים עם זה. בסוף ההבנה שאי אפשר באמת לדעת לאן ההחלטות שלך יובילו אותך היא המוחלטת. החיים מלאי הפתעות, גם בחיים עצמם, וגם בסדרה. וזה נהדר״, סיכם. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE