הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גווינת׳ פלטרו חוגגת את גיל 50 עם תמונות עירום: ״השגתי כל קמט ביושר״
הדוגמנית והשחקנית לשעבר, ואושיית הלייף סטייל כיום, חגגה לאחרונה יובל, והחליטה לחגוג באמצעות סדרה של תמונות עירום נועזות במיוחד, המזכירות לכולנו כי עבור פלטרו, גיל הוא בהחלט רק מספר

כיצד חוגגת גווינת׳ פלטרו את יום הולדתה החמישים? באמצעות תמונות עירום לוהטות במיוחד עבור מגזין ״ווג״, כמובן. כמובן כי לא מדובר בעירום מלא, והמקומות האינטימיים של פלטרו מכוסים בצבע זהב, ובכל זאת, איך נאמר זו בעדינות - לא נשאר הרבה מקום לדמיון. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לצד התמונות המדוברות, שהצליחו לעורר לא מעט עניין ברחבי הרשת, כתבה: ״אני מסופקת ושמחה מאוד בחיי. באופן מוזר אני אפילו לא חוששת מהגיל שלי״. כידוע, בשנים האחרונות מתמקדת פלטרו בעיקר במותג הלייף סטייל שלה ״גופ״, ושומרת על פרופיל די נמוך ביחס לכוכבות אחרות מהתעשייה. 

התפקיד הקולנועי האחרון של פלטרו היה אי שם בשנת 2019, כאשר השתתפה בסרט ״הנוקמים: סוף המשחק״. עוד סיפרה לכבוד יום הולדתה כי דווקא בגיל 30 הרגישה הרבה יותר לחץ. ״הרגשתי שכולם מצפים ממני למשהו. חשבתי שאני מאכזבת את ההורים שלי, ואת כולם״, אמרה.

עוד הוסיפה כי בגיל 40 הרגישה שהיא מאבדת את זה לגמרי. ״הלכתי והזרקתי בוטוקס וחשבתי שאני ממש קלישאה מהלכת. דווקא היום, בגיל חמישים, אני חושבת על הדברים בדרך אחרת, אני כבר לא רוצה את החוויות ואת הגוף של דוגמנית בת 25. השגתי כל קמט שלי ביושר״, סיכמה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE