הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
5 דברים שאתם חייבים לדעת על אימון LISS
הוא מציע שריפת שומן מוגברת, מתאים לכל אחת ואחד ואף ניתן לעשות אותו בכל מקום וזמן. הכירו את האימון הכי מדובר כעת בעולם הפיטנס ואת היתרונות המרכזיים שהוא מציע

נראה כי הכוכב המרכזי של השנה הקרובה עתיד להיות אימון LISS - אימון ארוך בעל עוצמה נמוכה, ללא צורך בהפוגות. האימון מתבצע בעוצמה נמוכה לאורך כל הזמן בדופק בינוני נמוך של 50-60 אחוז מהדופק המרבי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לאחרונה אימון מבוקש זה נחקר יותר ויתרונותיו גורמים לרבים לאמץ אותו לתכנית האימונים שלהם. אימון LISS הוא בעצם אימון אירובי בדופק בינוני נמוך. וניתן ליישם אותו באמצעות הליכה בקצב בינוני, ריצה קלה, שחייה, רכיבה על אופניים או אפילו ריקוד בסלון עם המשפחה, כאשר הדגש הוא על זמן ממושך.

הנה 5 יתרונות מרכזיים של האימון שהפך ללהיט:

שריפת שומן מוגברת

אחד היתרונות הנחשקים של האימון הוא היכולת לשרוף שומן כמות גבוהה. ברגע שאנו מתאמנים לאורך זמן, מאגרי הגליקוגן שלנו מתרוקנים, ואז הגוף מתחיל להשתמש במאגרי השומן של הגוף כדלק העיקרי שלו. נמצא שאימונים ארוכים בעצימות נמוכה, עוזרים לשרוף יותר שומן מאשר אימונים קצרים בעצימות גבוהה יותר.  

זיעה פחותה

אם הורגלנו לפקוד את מכון הכושר לזמן קצר בו הזענו את נשמתנו, אימון LISS הוא אימון שלא מזיעים בו כל כך הרבה. כך למשל יש מי שיכול לצאת להליכה ארוכה, ומיד לאחר מכן לשבת בבית קפה בנוחות. זאת בשונה מאימון אינטנסיבי וקצר, שלאחריו תזדקקו למקלחת דחופה.

מתאים לכולן וכולם
אימון LISS מתאים לכולם כיוון שהוא לא דורש מאמץ קיצוני. הליכה ארוכה או אפילו ריצה קלילה או שיעור ריקוד, יכול להתאים למגוון רחב יותר של אנשים, וגם עבור מי שסובל מפציעות ספורט שונות, זאת לאור העובדה כי הפעילות הינה איטית ומבוקרת יותר.

ניתן לעשות אותו בכל מקום ובכל זמן
אתם לא חייבים ללכת למכון הכושר כדי לבצע אימון LISS. ניתן לעשות אותו בחוץ כהליכה ארוכה, רכיבה על אופניים לבד או עם המשפחה, בן או בת הזוג, ואפילו בשחייה. כך שהאימון יכול להיות לגמרי בחינם וללא תלות בזמני פתיחה של חדרי כושר.

זמן איכות עם עצמכם או עם חברים
אפשר לבלות עם חברים בהליכה וגם לדאוג לבריאות על הדרך. או לחילופין להיות לבד ולשמוע פודקאסט מעורר השראה. היתרון הבולט של האימון הוא שניתן לדבר תוך כדי הפעילות, כך שאתם גם מתאמנים וגם יכולים לעשות דברים נוספים ולנצל את הזמן בצורה מיטבית.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE