הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדמוקרטית הפורשת: "המפלגה נשלטת ע"י קנאים - וביידן דוחף אותנו לשואה גרעינית"
טולסי גבארד טענה כי לנשיא ולמנהיגים בקונגרס יש בונקרים, אך לעם האמריקאי אין איפה להתחבא. אז הוסיפה שהמפלגה נשלטת ע"י אליטיסטים שגורמים לאנשים לפחד לומר את דעתם

ההודעה של חברת הקונגרס לשעבר של הוואי, טולסי גבארד, לפיה היא עוזבת את המפלגה הדמוקרטית בשל "קנוניה אליטיסטית" ש"מחרחרת מלחמה ומפלגת את העם", הצליחה לייצר כותרות חדשותיות בכל הערוצים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

לאחר ההכרזה והמילים הדרמטיות שאמרה על המפלגה אותה רצתה להוביל כנשיאה, גבארד הגיעה לראיון ברשת 'פוקס ניוז' שם המשיכה לתקוף את הדמוקרטית ששואפים "להרוס" ולהשתיק את המתנגדים ולערער את החופש, ואף האשימה את הנשיא ג'ו ביידן בכך שהוא "דוחף" את ארה"ב אל "סף שואה גרעינית".

גבארד טענה בפני המנחה טאקר קרלסון כי ביידן ומנהיגי הקונגרס "דוחפים אותנו באופן אקטיבי לסף שואה גרעינית. ייתכן שיש להם את הבונקרים שלהם במקום שבו הם יהיו בטוחים. אבל לנו, העם האמריקאי, לא יהיה מחסה, לא יהיה מקום ללכת אליו ולהתחבא, ולהתמודד עם ההשלכות שעלולות להרוס את כל האנושות ואת העולם כפי שאנו מכירים אותו". 

חברת הקונגרס לשעבר המשיכה וחיזקה את הטענות שאמרה בהצהרת הפרישה: "כשמסתכלים על המפלגה הדמוקרטית של היום, היא נשלטת על ידי אידיאולוגים קנאים ששונאים חופש. הם מתעבים את החוקה. הם מוצאים באופן אקטיבי דרכים לערער את הזכויות הטבעיות שלנו המעוגנות בחוק, כמו חופש הביטוי".

בהודעה על פרישתה מהמפלגה, גבארד האשימה את אידאולוגיית ה-woke אשר מסייעת ליצור עולם שבו האמריקאים חוששים לומר את הדעה שלהם וחוששים מהשלכות אמיתיות על אמונות לא פופולריות.

בראיון לקרלסון, היא חיזקה את דבריה: "בעלי השלטון האליטיסטים יצרו סביבת פחד, הובילו למקום שבו אנשים מפחדים לדבר אמת. מפחדים לממש את זכותם לחופש הביטוי, כי אתה עלול לאבד את העבודה שלך, אתה עלול להתבטל, אתה עלול להיזרק".

 

 

"זה מסתכם בכך שבמקום לנקוט עמדה של שלום, שגשוג, ביטחון וחירות של העם האמריקאי - יש לנו יותר מדי אנשים בוושינגטון שהם מחרחרי מלחמה וממשיכים לשים את האינטרסים האנוכיים שלהם או של התורמים שלהם בראש, בלי להתחשב בעלויות וההשלכות שיש להחלטות שלהם על העם האמריקאי".

גבארד אמרה שהליברלים של ימינו, אינם זהים לאלה מהמאה ה-20, בכך שהם כבר לא מאמינים ב"חיה ותן לחיות", אלא רוצים להשמיד את כל מי שלא מסכים איתם באמצעות השתקה, השמצות, הפחדה או גרוע מכך.

"עניין החופש הוא באמת הלב של קבלת ההחלטה שלי, שאני לא יכולה להיות חברה במפלגה אשר מתנגדת לחופש ומנסה לערער אותו באופן אקטיבי".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE