הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשת מדלן מקאן: החשוד העיקרי הואשם בעבירות מין נגד ילדים
כריסטיאן ברוקנר, שכבר מרצה עונש מאסר בגין אונס קשישה, הואשם בשורה של פשעים מיניים נגד ילדים, ולא רק. אך עדיין אין כתב אישום בתיק היעלמותה של בת ה-3

החשוד העיקרי בתיק על היעלמותה של מדלן מקאן לפני כ-15 שנים, הואשם בכמה עבירות מין נגד ילדים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

כריסטיאן ברוקנר, שכבר הורשע במקרי אונס, הואשם כעת בגרמניה בשלוש עבירות אונס בנסיבות מחמירות, בשתי עבירות של התעללות מינית בילדים. כל הפשעים התרחשו בין דצמבר 2000 ליוני 2017 בפורטוגל. 

עם זאת, כפי שהדגיש משרד התובע, האישומים הללו אינם מתייחסים לתיק של מקאן. "הנאשם הוא אותו אדם שנגדו הוגשו כתבי אישום בגין היעלמותה של הילדה הבריטית בת ה-3, מדלן מקאן. החקירה בדבר היעלמותה נמשכת", נמסר.

העבירות בהן ברוקנר הואשם כעת כוללות אונס של נערה גרמניה, ככל הנראה בת 14, מתישהו בין השנים 2000 ל-2006 בביתו בפראיה דה לוז. בין אותם שנים, העבריין המתועב אנס אישה בשנות ה-70 לחייה בבית נופש בפורטוגל.

בשנת 2004, על פי האישומים, ברוקנר אנס אישה אירית בת 20 לאחר שנכנס לדירה שלה בפראיה דה רושה. שלוש שנים לאחר מכן, הוא התעלל מינית בילדה גרמניה בת 10. כמו כן, הוא הואשם שבשנת 2017 הוא התעללת מינית בילדה פורטוגזית בת 11 שהייתה במגרש משחקים. 

כזכור, ברוקנר מרצה כיום עונש מאסר בן שבע שנים בגין אונס של אישה בת 72, באותו אתר הנופש ממנו מקאן נעלמה. 

הילדה הבריטית בת ה-3 נעלמה במהלך חופשה משפחתית באתר הנופש פראיה דה לוז בשנת 2007, ימים בודדים לפני יום הולדתה הרביעי. 

בחודש מאי האחרון, ביום השנה ה-15 להיעלמותה של מדלן, התובע הגרמני כריסטיאן וולטרס חשף כי לחוקרים יש "ראיות חדשות" אשר מפלילות את החשוד העיקרי. על פי הדיווחים, המשטרה הצליחה להשיג "משהו ששייך למדלן" שנמצא ברכב הקמפינג של ברוקנר.

עם זאת, התובע רמז כי ייתכן שברוקנר הפדופיל המורשע לא היה זה שחטף את מדלן, אך החוקרים "בטוחים שהוא זה שהרג אותה".

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE