הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו: הפעילות הגופנית שתרים לכם את החשק המיני
האם ידעתם כי פילאטיס יכול לא רק לשפר את היציבות, את היכולת הפיזית ואת הבריאות באופן כללי, אלא גם לגרום להגברה משמעותית של החשק המיני. כיצד זה קורה? הנה כל המידע

מחקר חדש שנערך בקרב נשים בטווח גילאים רחב אשר התלוננו על חשק מיני ירוד (לצד כאב בקיום יחסי מין, קושי להגיע לאורגזמה ועוד), חושף כי פילאטיס עוזר להתמודד עם כל הבעיות האלה. למעשה, הפילאטיס הוכח כמגביר חשק מיני, גירוי ואורגזמות. זאת כאשר מתאמנים לכל הפחות פעמיים בשבוע.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הממצאים, מדובר על טיפול מהפכני, נגיש ופשוט עבור נשים הסובלות מבעיות מיניות, כאשר לפי הנתונים בעיות אלו עלולות לפגוע בכ-8 מתוך 10 נשים. בנוסף, חוקרי המחקר גייסו 36 נשים בגילאי 20 עד 50 שהיו במערכת יחסים פעילה מינית במשך שלושה חודשים לפחות והיה להן מחזור קבוע. המתנדבות כולן סבלו מהפרעות בתפקוד המיני הנשי כגון חוסר חשק מיני, קשיים בהתעוררות או אורגזמה וכאב במהלך יחסי מין. 

כל מתנדבת במחקר השתתפה בשיעור פילאטיס בן שעה פעמיים בשבוע במשך שלושה חודשים ונמנעה מכל פעילות גופנית אחרת. הפילאטיס כלל תרגילים חוזרים המבוצעים על מזרן יוגה כדי להגביר את הכוח, היציבות והגמישות. החוקרים טענו כי מטרת התרגול היא להשיג תפקוד טוב יותר של הגוף על ידי חיזוק החלק התחתון. כידוע, פילאטיס מתמקד גם בשישה עקרונות בסיסיים: ריכוז, ריכוז, שליטה, דיוק, נשימה וזרימה.

לפני ואחרי תוכנית האימונים שנמשכה שלושה חודשים, המשתתפות מילאו שאלון אחד על חיי המין שלהן, ושאלון שני לאחר מכן. התוצאות הראו כי חיי המין שלהן השתפרו באופן דרמטי.

הציון המדווח קפץ מ-12 ל-29 מתוך 95 נשים בממוצע. לסיכום, הממצאים מצביעים על כך שהפוטנציאל של תכניות אימון פילאטיס עשוי לשפר תפקודים מיניים בקרב נשים ואולי אפילו להוות אפשרות טיפול חדשנית. אגב, אחת הסברות לתוצאות המחקר היא כי האימון מגביר את מצב הרוח, שביעות רצון מהחיים ובריאות. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE