הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שודדים סדרתיים בניו יורק: תפסו שרשרת שעל צווארה של בת 12 - וגררו אותה על המדרכה
שני הגברים, שהיו רכובים על אופנוע, חשודים בעוד לפחות שישה אירועי שוד ברחובות רובע קווינס, כאשר באחד מהם הקורבן הייתה אישה בת 70

ילדה בת 12 שהלכה ברחובות קווינס מבית הספר לביתה, נגררה למרחק של כמה מטרים על ידי שני גנבים הרכובים על אופנוע - שתפסו את השרשרת שהייתה על צווארה. כך מסרה ביום שני המשטרה, שביקשה את עזרת הציבור לתפוס את השניים שחשודים בעוד שישה מקרים דומים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

החוקרים פרסמו תמונות של העבריינים, שפועלים בשכונות אלמהרטס, קורונה וג'קסטון הייטס, כאשר כאמור הם חשודים בשבע אירועי שוד כאלה מה-26 באוקטובר. 

התיעוד האחרון שפורסם על ידי משטרת ניו יורק, מראה את הילדה הולכת ברחוב לייטון ליד שדרות בריטון באלמהרסט בסביבות השעה 16:35. השודדים רכבו עם אופנוע על המדרכה, כשהתקרבו לקורבן אחד מהם הושיט את ידו ותפס את השרשרת שעל צווארה - וגררו אותה באכזריות לאורך כמה מטרים. 

כאשר היא שרועה על הרצפה, אחד מהחשודים ירד מהאופנוע ולקח ממנה את התכשיט - והשניים נמלטו במהרה. 

 

 

כאמור, מדובר בדפוס חוזר של שני השודדים, שפועלים כך כבר שלושה שבועות, ותקפו תושבים תמימים בטווח גילים בין 12 ל-70. 

המקרה הראשון אירע ב-24 באוקטובר, כאשר אישה בת 37 צעדה בשדרה 34 ורחוב 103 בשכונת קורונה. בסביבות השעה 14:20 צמד השודדים התקרבו אליה, נתנו לה אגרוף בפניה וניסו לגנוב את השרשרת שלה. עם זאת, הם לא הצליחו, ורק שברו את התכשיט.

יומיים לאחר מכן, השניים דחפו אישה בת 43 שצעדה ליד השדרה ה-31 ורחוב 76 בג'קסטון הייטס, וגנבו ממנה שתי שרשראות. 

כמה שעות לאחר מכן, בסביבות השעה 19:00, החשודים תקפו גבר בן 52 שהלך ליד שדרות וודסייד באלמהרסט, ולקחו ממנו בכוח את השרשרת שהייתה על צווארו. 

כמעט שעתיים אחרי, תקיפה נוספת אירעה ברחוב 73 ליד השדרה ה-35 בג'קסון הייטס, כאשר החשודים שדדו אישה בת 35. 

ב-27 באוקטובר, אישה בת 70 נשדדה בזמן שהלכה ברחוב 77 ליד השדרה ה-34 בג'קסון הייטס. כעשרה ימים לאחר מכן, שני החשודים שדדו את השרשרת שהייתה על אישה בת 48. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE