הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקומיקאית קתרין ראיין: "יש איש טלוויזיה בולט שכולם יודעים כי הוא טורף מיני"
הקומיקאית הקנדית טוענת כי התעמתה בעבר עם אותו האדם - אך כי אין לה יכולת לחשוף את שמו משום שהוא מצויד בעורכי הדין הטובים ביותר - מה שיהפוך אותה לחסרת כל

קתרין ראיין טענה כי איש טלוויזיה בריטי בולט ביותר הינו "טורף מיני ידוע". הקומיקאית הקנדית, בת ה-39, סיפרה כי התעמתה בעבר עם האלמוני למול אחרים, אך אמרה כי התנהגותו הבלתי מקובלת לכאורה נותרה "סוד גלוי" בתעשייה. בשיחה עם הדוקומונטריסט לואי ת'רו, כוכבת "הדוכסית" הרחיבה עוד על הדמות המתוקשרת, מבלי לחשוף את שמו. "זה מאוד מסוכן עבורנו לנהל את השיחה הזו", אמרה.

"אני שמחה שיש את היכולת לדבר, אבל זהו שדה מוקשים משפטי, כי הרבה אנשים ניסו לתקוע את האדם הזה בגלל פשעיו לכאורה, ולאדם זה יש עורכי דין טובים מאוד, אז אני הולכת לשים את המשכנתא שלי על הכף באומרי מי האדם או בהיותי חלק מהשיחות האלה. ראינו מה קורה כבר לאנשים שמדברים על טורפים לכאורה", הוסיפה.

היוצרת גם סיפרה שאמנם לא הייתה קורבן בעצמה, אך ידוע כי האדם המדובר מתנהג בצורה 'מסוימת' עם נשים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זה לא באמת הסיפור שלי לספר",  הבהירה. "אף אחד לא ביצע בי שום תקיפה מינית, אך האדם הזה, אני מאמינה מאוד - אנשים רבים מאמינים מאוד - הוא חלק מסוד גלוי, והוא מבצע תקיפות מיניות".

ראיין חשפה בעבר את העימות שיזמה עם האדם הנ"ל אשר התרחש מאחורי הקלעים של תוכניתה "Backstage With Katherine Ryan" מוקדם יותר השנה. "קראתי לו טורף בפניו ולעיני כולם באותו היום".

"מה אני אמורה לעשות? זה דבר כל כך מבולגן כי אין לי הוכחות. מה, אני לא אמורה להאכיל את ילדיי בגלל מישהו אחר?", אמרה בהתייחס לעובדה כי חשיפת שמו עלולה לסבכה בבעיות משפטיות בשלב הנוכחי.

"עדיין קיבלתי שכר ועדיין עשיתי את עבודתי, אך עשיתי זאת בדרכי, עשיתי את מה שחשבתי שהוגן", סיכמה.

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE