הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הלן מירן על הזוגיות עם ליאם ניסן: ״אהבנו מאוד, אבל לא נועדנו להיות ביחד״
השחקנית הגיעה לראיון אינטימי במיוחד וחזרה לימים בהם ניהלה זוגיות עם הכוכב ההוליוודי. ״אני אוהבת אותו עד היום, הוא איש נהדר״, סיפרה

השחקנית הוותיקה חזרה אחורה בזמן ארבעה עשורים ונזכרה בראיון החדש בו לקחה חלק במערכת היחסים שלה עם השחקן ליאם ניסן אי שם בשנות השמונים. מירן בת ה-77 סיפרה כי השניים היו מאוהבים עד מעל הראש במשך כל התקופה בה יצאו, חמש שנים סך הכל, עד שנפרדו בשנת 1985.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


״אהבנו מאוד, אבל היום אני מבינה שלא נועדנו להיות ביחד. אני אוהבת אותו עד היום, הוא איש נהדר״, אמרה. עוד סיפרה כי באותה התקופה עיצבה חולצות עבור גברים, לכן לבש רוב הזמן את החולצות שהכינה. ״כל בני הזוג שלי באותן השנים נאלצו ללבוש את החולצות שלי״, אמרה.

כידוע, מירן נחשבת לאחת הכוכבות הכי שיקיות בביצה ההוליוודית, גם כיום, בגילה המופלג. עוד סיפרה השחקנית כי היא וניסן עברו לגור יחד לאחר שנה. ״לא סתם יצאנו, מה שהיה בינינו היה רציני. הייתי בת מזל ללא ספק״, הוסיפה. 

לבסוף, שיתפה הכוכבת כי הפרידה בין השניים התרחשה מהצד של ניסן, כאשר לדבריה הוא התקשה להתמודד עם ההצלחה המקצועית שלה, בזמן שהוא עדיין ניסה לפרוץ בתעשייה. ״היה לו קשה. היה לי הרבה כסף והייתי מצליחה, בסופו של דבר החלטנו להישאר חברים״. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE