הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דניאל קרייג על הסרט החדש בכיכובו: ״הבמאי ראה אותי כמו שאני״
השחקן ההוליוודי המוכר לכולנו בעיקר בעקבות היותו ג'יימס בונד במשך שנים רבות מככב כעת בסרט חדש ומספר כי הבמאי, ריאן ג'ונסון, הצליח לראות אותו כאדם, ולא כדמות מסרט. ״זה היה נחמד לגלות שהוא לא חשב על בונד בכלל״

דניאל קרייג הוא כידוע אחד השחקנים הכי נחשקים בביצה ומחוצה לה. לאחר שהחליט לסיים את תפקידו בתור ג'יימס בונד, כעת הוא מככב בסרט חדש, ״רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית״, שעתיד לצאת ממש בקרוב בנטפליקס, זאת כחלק בתנאי העסקה של הבמאי ושותפו הישראלי, רם ברגמן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כאמור, קרייג הותיר את החליפה והאקדח מאוחר וכעת הוא משחק דמות אחרת לגמרי - בלש מסתורי וחריף. לצידו של השחקן, תוכלו למצוא גם את אנה דה ארמס, כריס אוונס, ג'יימי לי קרטיס וכריסטופר פלאמר. כיאה לסרט הוליוודי עתיר כוכבים, לפי הדיווחים עלות ההפקה עמדה על למעלה מ-30 מיליון דולר. 

בראיון לכבוד הסרט מספר קרייג כי הצילומים עברו על הצד הטוב ביותר. ״עד כמה שזה יכול להישמע מוזר שמחתי מאוד לגלות כי הבמאי התייחס אלי כאדם, ולא בתור ג׳יימס בונד״. עוד הוסיף כי בהתחלה חשש שהדמות תיתפס מגוחכת, אך שמח לגלות שלא כך קרה. ״היה לנו מאוד חשוב לגרום לצופים להזדהות״, הסביר.

לבסוף סיכם ואמר: ״אנחנו מתרגשים להביא את הסרט הזה לקהל הצופים, ומצפים לראות כיצד הוא יתקבל״. כזכור, בחירתו של קרייג לסיים עם סרטי ג׳יימס בונד את לנטוש את דמותו של בונד הצליחה לעורר סערה לא קטנה בביצה ואף גרמה למעריצים רבים להתאכזב ולתהות מי יהיה הכוכב הבא שיתפוס את תפקידו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE