הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זה לא מדע טילים": הסיבה שכל כך הרבה אמריקאים עוברים לפלורידה
התובעת הכללית של מדינת הסאנשיין הסבירה לרשת 'פוקס ניוז' למה בזמן שקליפורניה וניו יורק מאבדות מאות אלפי תושבים, המגמה בפלורידה היא הפוכה לחלוטין

התובעת הכללית של פלורידה, אשלי מודי, ענתה כי זה "לא מדע טילים" לשאלה מדוע כל כך הרבה אמריקאים עוברים לפלורידה, וטענה שהתושבים מסתכלים על מדינת הסאנשיין ומבינים ש"המנהיגות היא חשובה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

בראיון לשון דאפי בערוץ 'פוקס ניוז', מודי אמרה: "זה לא מדע טילים. זאת אומרת, אנשים מסתכלים והם מבינים שהמנהיגות חשובה. אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים כשדברים מתקלקלים או לא הולכים כשורה, אנחנו עושים משהו בנידון".

היא הסבירה: "כאשר ראינו שאנשים לא מכבדים שוטרים ושבמקומות אחרים מקצצים להם את המימון, הענקנו לשוטרים שלנו העלאות. כאשר ראינו קבוצות מסתערים על חנויות וגונבים, עשינו משהו בנידון, דאגנו שיהיה קל להעמיד את האנשים האלה לדין". 

נתונים של לשכת מפקד האוכלוסין מתחילת השנה, מצא כי ני יורק איבדה 319,000 תושבים בין חודש יולי 2020 ליולי 2021, בעוד שקליפורניה איבדה 261,000 תושבים במהלך אותו פרק זמן. פלורידה, בינתיים, גדלה ב-211,000 תושבים באותה תקופה.

 

מודי ודה-סנטיס (צילום: AP)

 

"ראינו מדינות אחרות דוחקות את התושבים שלהן ולוקחות את הזכויות שלהם. אנחנו עשינו משהו עם זה. אתה יודע, זו ממשלה של העם, והם רוצים לוודא שאלה שהם בחרו ידעו שיש להם את הגב שלהם. ובפלורידה, יש לנו את הגב של האזרחים", המשיכה התובעת הכללית. 

מודי הוסיפה כי פלורידה היא "מדינת חוק וסדר" שתומכת במשטרה שלה ובאכיפת החוק, "אז אם אתם פושעים ואתם מתגוררים בפלורידה, אולי תרצו לצאת מכאן", הזהירה והזכירה כי "אני לא רק התובעת הכללית, אני תובעת פדרלית לשעבר, שופטת למעלה מעשור. אני נשואה לשוטר".

על פי נתונים שפורסמו בעבר, בחודש אוגוסט נרשם מספר שיא היסטורי של תושבי האמפייר סטייט ששינו את רישיונות הנהיגה שלהם לזה של מדינת הסאנשיין - 5,838 תושבים. בהסתכלות שנתית, לפי חודש ספטמבר, כמעט 42 אלף תושבי ניו יורק עברו לפלורידה. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE