הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קים קרדשיאן מגיבה לסערת הקמפיין של בלנסיאגה: ״אני מזועזעת״
כוכבת הריאלטי והפרזנטורית של המותג חטפה ביקורת קשה על כך שלא התייחסה על סערת הקמפיין שכלל רמיזות על פורנוגרפיית ילדים. כעת, היא שוברת שתיקה לראשונה ומחליטה להגיב

ים קרדשיאן היא אחת הכוכבות המוכרות בביצה ההוליוודית, ובשנים האחרונות היא מזוהה בתור הפרזנטורית של מותג האופנה בלנסיאגה. לאחרונה, יצאה החברה בקמפיין חגים פרובוקטיבי במיוחד שהצליח לעורר סערה גדולה ברחבי הרשת, זאת בעקבות רמיזות אודות פרונוגרפיית ילדים. מאז, כוכבת הריאלטי חוטפת לא מעט ביקורת מצד הגולשים, על כך שטרם התייחסה לדבר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, החליטה קימי לשבור שתיקה והיא הגיבה לראשונה לנושא. ״שתקתי בימים האחרונים, לא בגלל שלא הזדעזעתי מהקמפיין של בלנסיאגה, אלא בגלל שרציתי הזדמנות לדבר עם הצוות בשביל להבין מה בדיוק קרה ואיך זה קרה״, כתבה קים בעמוד האינסטגרם הרשמי שלה.

עוד הוסיפה ואמרה כי בתור אמא לארבעה ילדים, הזדעזעה עמוקות מהתמונות המטרידות. ״יש להתייחס לביטחונם של ילדים בעדיפות הגבוהה ביותר, ולבטל כל ניסיון לנרמל התעללות בילדים מכל סוג. אין מקום לכך בחברה שלנו, נקודה״, אמרה.

במהלך השנים האחרונות כידוע קים טיפחה מערכת יחסים קרובה במיוחד עם המותג, כאשר הפכה לפרזנטורית המובילה שלהם, לקחה חלק בתצוגות אופנה של המותג, וגם בשבוע האופנה האחרון שהתרחש בפריז. ״אני מעריכה את החברה ואת ההתנצלות, שוחחתי איתם ואני מאמינה שהם מבינים את חומרת הנושא״, סיכמה.  

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE