הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טוויטר מפסיקה לאכוף את מדיניות המידע השגוי בנושא הקורונה
החברה של אילון מאסק מבצעת צעד נוסף לעבר הרחבת חופש הביטוי והתרחקות ממדיניות הציות לפקידי ממשל

טוויטר לא תאכוף עוד את מדיניות המידע השגוי שלה לגבי נגיף הקורונה, לפיה חשבונות משתמשים ננעלו או הושעו בשל חריגה מהנרטיבים הרווחים של הממסד. המדיניות ארוכת השנים לא חלה עד עתה על מידע מוטעה של פקידי ממשל, שבקביעות פרסמו דברים חלקיים או שגויים על נושאים כמו העברה, מסכות, יעילות החיסון, תופעות לוואי או כל "מדע" אחר שהתבררו כשגויים או חלקיים בעליל לאחר מחקרים אמפיריים בשנתיים החולפות. טוויטר טרם הודיעה רשמית על השינוי, אלא הוסיפה הערה לעמוד באתר הרשמי שלה המתאר את מדיניות ה-Covid-19 שלה כדלקמן: "החל מה-23 בנובמבר 2022, טוויטר כבר לא תאכוף את מדיניות המידע המטעה של COVID-19, כשהקהילה העולמית מתמודדת יחד עם מגיפת הקורונה, טוויטר עוזרת לאנשים למצוא מידע אמין, ליצור קשר עם אחרים ולעקוב אחר המתרחש בזמן אמת".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



יתרה מכך, סקיי ניוז מדווחת כי מדיניות "המידע המטעה" של החברה בנוגע Covid-19 בוטלה לחלוטין.

עד עתה החברה פעלה על בסיס מערכת בה מי שנוספה תווית אזהרה לציוציו קיבל התראה אחת, בעוד אלו שציוציהם נמחקו קיבלו שתי אזהרות.

למשתמשים עם שתיים עד שלוש אזהרות נרשמה נעילת חשבון של 12 שעות, בעוד שמשתמשים עם ארבע אזהרות הושעו לצמיתות.

הפלטפורמה השעתה יותר מ-11,000 חשבונות והסירה כמעט 98,000 קטעי תוכן בשל הפרת מדיניות המידע השגוי שלה לגבי קורונה בין ינואר 2022 לספטמבר 2022, לפי מידע שפרסמה טוויטר.

הרשת גם צמצמה את הנראות של ציוצים או חשבונות שלדעתם הפרו את המדיניות על ידי עצירתם או הצגתם במיקומים נמוכים יותר בשיחות ואי הכללתם בשורת המלצות האתר.

יש לציין, מחצית מצוותי ניהול התוכן, זכויות האדם והתקשורת של טוויטר פוטרו כאשר הבעלים החדש אילון מאסק נכנס לתפקידו.

מאות נוספים עזבו לאחר שמאסק הציב אולטימטום לצוות המחייב אותם להירשם ל"שעות ארוכות בעצימות גבוהה" או לעזוב.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE