הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יום של כבוד לאחד הטעמים האהובים בעולם: גלידת התות
יום גלידת התות הבינלאומי היא חגיגה מתוקה לכל אוהבי הגלידה באשר הם, בעיקר כאשר זוהי עונת התותים ואפשר להתפנק בפרי טרי וטעים. לכבוד היום החגיגי, הנה שלושה מתכונים לגלידת תות ביתית וטעימה, ולא פחות חשוב מכך - קלה להכנה

הגלידה כבר מזמן הפכה לאחד הקינוחים האהובים בעולם כולו, כאשר טעם התות נמצא ללא כל ספק בשלושת הטעמים האהובים על כולם, יחד עם הוניל והשוקולד. לכבוד יום גלידת התות הבינלאומי, מצאנו שלושה מתכונים מושלמים לגלידה ביתית, טעימה וקרמית להפליא.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גלידת תותים ביתית עם שמנת וחלב מרוכז

רכיבים:

תות שדה - 10 יחידות 

אבקת סוכר - כף

חלב מרוכז ממותק - 4 כפות

חלבון ביצה - 2 יחידות

אבקת סוכר - כף 

שמנת מתוקה להקצפה 32% שומן - קופסה אחת

סוכר וניל - אריזת נייר 

הוראות הכנה:

לשטוף היטב את תותי השדה ולהניח במעבד מזון. להוסיף את אבקת הסוכר ולטחון במעבד המזון עד לקבלת מחית חלקה. להניח בקערה את החלב המרוכז. להקציף בנפרד את חלבוני הביצים עם אבקת הסוכר עד לקבלת קצף יציב. לערבב את קצף החלבונים עם החלב המרוכז בקערה בתנועות קיפול. להקציף את השמנה המתוקה עם סוכר הוניל, ולהוסיף לתערובת הביצים והחלב המרוכז. בשלב זה להוסיף גם את רוטב התותים בתנועות קיפול ולערבב עד לקבלת תערובת אחידה. למלא בתערובת תבנית שקעים מסיליקון או תבנית סיליקון של עוגה בינונית (הגלידה משתחררת בקלות מתבניות הסיליקון). להכניס את הגלידה להקפאה למשך 24 שעות ולאחר מכן להתענג על גלידת שמנת תותים ביתית מושלמת.

גלידת תותים בשלושה מרכיבים

מצרכים:

2 כוסות (480 מ"ל) שמנת מתוקה, קרה

1 פחית  (400 גרם) חלב מרוכז ממותק

340 גרם תותים, טריים או קפואים

הוראות הכנה:

מניחים את התותים במעבד מזון או בבלנדר ומעבדים עד לקבלת מחית חלקה. מניחים שמנת מתוקה בקערה גדולה, מקציפים עד לקבלת קצפת יציבה. מוסיפים חלב מרוכז ממותק, מחית תותים, צבע מאכל אם רוצים ומערבבים על מהירות נמוכה עד לאיחוד. מוסיפים את התותים הקצוצים ומקפלים בעדינות.מעבירים לכלי שמתאים להקפאה. מעבירים למקפיא למשך 6 שעות לפחות. 

גלידת עוגת גבינה ותות טבעונית

רכיבים:

1 טופו משי 

1 כוס קרם קוקוס 

0.25 כוס מייפל 

0.5 לימון סחוט 

1 כפית גרידת לימון 

1 כפית תמצית וניל 

לתותים והעוגיות

200 גרם תותים קפואים או טריים 

1 כף מייפל 

10 עוגיות פתי-בר טבעוניות

הוראות הכנה:

מכינים את הגלידה - בבלנדר חזק, מעבד מזון או בלנדר מוט, מערבבים יחד את הטופו, קרם הקוקוס, המייפל, מיץ הלימון, גרידת הלימון ותמצית הוניל, עד לקבלת תערובת קרמית ואחידה. מחלקים את התערובת לתבנית שקעים מסיליקון, תבנית קרח, או תבנית מלבנית גדולה מצופה בנייר אפייה (העיקר שתהיה אפשרות לחלץ את הגלידה מהתבנית שנבחרה). מכניסים להקפאה למינימום של 6 שעות.

בינתיים מכינים את התותים והעוגיות - מחממים את התותים והמייפל במחבת קטנה עד שהתותים מתחילים להתפרק (אפשר לזרז את התהליך ע"י מעיכה של התותים במזלג). מניחים בצד לקירור. באמצעות הידיים, מפוררים את העוגיות לחתיכות קטנות. מניחים בצד עד לשימוש. מוציאים את הגלידה מהקפאה ומכניסים למעבד המזון. אם הקפאתם בתבנית גדולה, חותכים לחתיכות קטנות יותר לפני שמכניסים למעבד המזון. מערבלים (רצוי בפולסים) עד לקבלת תערובת כמעט אחידה (נזהרים לא לערבב יותר מידי ולחמם את הגלידה). מערבבים פנימה את התותים והעוגיות ומעבירים לקערה או מיכל אחר שמתאים להקפאה. מחזירים את הגלידה למקפיא לחצי שעה. מוציאים מערבבים היטב ומחזירים להקפאה לחצי שעה נוספת. ממשיכים את התהליך עד שמרוצים מהמרקם של הגלידה ומגישים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE