הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החטיף האולטימטיבי והתוספת המושלמת לכל קינוח: יום הפופקורן הבינלאומי
הוא אמנם מגיע בגרסה מלוחה, אך הפופקורן הפך לאחת התוספות האהובות ביותר בעולם לקינוחים רבים כגון עוגות, עוגיות, גלידה, בראוניז ועוד. לכבוד היום החגיגי מצאנו שלושה מתכוני פופקורן מושלמים וטעימים שיעזרו לכם לחגוג כראוי

הפופקורן התגלה לפני אלפי שנים על ידי האינדיאנים. למעשה, הוא אחת מהצורות העתיקות ביותר של השימוש בתירס. עדות ראשונה לקיומו של הפופקורן נמצאה בניו מקסיקו והיא בערך משנת 3,600 לפני הספירה. רבים לא יודעים זאת, אך האינדיאנים היו משתמשים בפופקורן גם לתכשיטים. בימי השפל הגדול, שהחלו ב- 1929, היה הפופקורן בין החטיפים היחידים שאנשים יכלו להרשות לעצמם בגלל המחיר הזול. אך מאז עברו לא מעט מים בנהר, והפופקורן הפך לאחד החטיפים האהובים, ולתוספת נהדרת לקינוחים רבים. הנה כמה מתכונים שימחישו זאת. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוגת פופקורן וממתקים

רכיבים:

1 שקית פופקורן למיקורגל

1 כוס m&m's עדשים ובוטנים

1/2 כוס צימוקים מצופים בשוקולד חלב

1/2 כוס קליק

1 שקית פופקורן בטעם חמאה ודבש

1 חטיף סניקרס, רך וחתוך לפרוסות

100 גרם חמאה

1 שקית מרשמלו קטנים או חצי שקית של מרשמלו גדולים וחתוכים

הוראות הכנה:

מרססים תבנית בספריי שמן. מכינים את הפופקורן לפי ההוראות. בקערה גדולה מכניסים את הפופקורן ושאר הממתקים ומערבבים בעדינות. במחבת ממסים את החמאה על אש בינונית. מוסיפים את המרשמלו ומערבבים עד שהמרשמלו נמס לחלוטין. מכבים את האש ומניחים להצטנן למשך 5-7 דקות. שופכים את תערובת החמאה והמרשמלו על הפופקורן והממתקים. מערבבים בעדינות בעזרת מרית עד שכל החטיפים מכוסים. מעבירים את תכולת הקערה לתוך תבנית הקוגלהוף. מהדקים היטב לתבנית. מניחים לשעה וכעבור שעה מחלצים מהתבנית. 

עוגיות פופקורן

רכיבים:

ל-16 עוגיות: 

160 גרם קמח כוסמין

1/2 כפית מלח 

1/2 כפית אבקת אפייה 

1/2 2 כוסות פופקורן מוכן (לא משקית אלא מגרגירים) 

1/4 כוס סוכר חום 

1/2 כפית תמצית וניל 

1 כף שמן קוקוס במצב צבירה נוקשה (מעבירים את הצנצנת לשעה במקרר טרם האפייה) 

1 ביצה 

2 כפות חלב שקדים

הוראות הכנה:

בקערה מערבבים את החומרים היבשים. מוסיפים את שמן הקוקוס, החלב והביצה ומערבבים עד שהתערובת אחידה. מוסיפים את הפופקורן ומטמיעים אותו פנימה.  מעבירים את הקערה למקרר למנוחה של חצי שעה.  מחממים תנור ל-180 מעלות. מכדררים כדורי בצק בקוטר של 4 ס"מ ומניחים על תבנית מרופדת נייר אפייה עם מרווח של כ-3 ס"מ בין כדור לכדור. אופים כ-10-12 דקות. העוגיות לא צריכות להיות קשות אלא מעט רכות. מצננים לחלוטין ושומרים בצנצנת.

פופקורן קרמל מלוח

רכיבים:

100 גרם גרגירי תירס יבשים (להכנת פופקורן)

1 כף שמן 

לקרמל מלוח

40 גרם חמאה 

170 גרם (1 כוס פחות 2 כפות) סוכר 

1/2 כפית אבקת סודה לשתייה 

1 כפית גדושה שבבי מלח (עדיף מלח מלדון או דומיו, שמגיע בצורת קריסטלים, להשיג במעדניות)

להגשה

גלידת וניל


הוראות הכנה:

מחממים סיר גדול עם שמן על להבה בינונית. מוסיפים גרעיני תירס ומכסים (עדיף מכסה זכוכית אם יש). מנערים מעט כדי שהתירס ייעטף בשומן — זה חשוב אחרת הגרעינים נחרכים. אחרי כמה דקות יתחילו להישמע פצפוצים. כשהקצב שלהם דועך והסיר מתמלא, מכבים. מעבירים לקערה ומסלקים גרעיני תירס שלא תפחו. מכינים את הקרמל -  ממיסים באותו סיר חמאה וסוכר על להבה גבוהה 4 דקות עד לקבלת קרמל אחיד בצבע דבש. מוסיפים אבקת סודה לשתייה ומערבבים במהירות בכף עץ. מערבבים פנימה בזריזות את הפופקורן. משטחים את התערובת על נייר אפייה ומפזרים עליה מלח. מצננים לחלוטין ומאחסנים בכלי אטום עד 10 ימים (נראה אתכם עומדים בפיתוי). להגשה מחלקים כדורי גלידה לקערות אישיות ומפזרים שברי פופקורן מעל.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE