הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: גנבה מבן דודה כרטיס גירוד שזכה במיליון דולר, וצפויה להישלח ל-4 שנות מאסר
איריס ארגואטה בת ה-34 סיפרה לבן דוד שלה שהכרטיס זכה רק ב-20 אלף דולר, אך הוא גילה את האמת כאשר רק הודעה שפורסמה ע"י חברת הלוטו של ניו יורק

אישה מטקסס עלולה להישלח לעד ארבע שנים מאחורי סורג ובריח לאחר שהודתה בכך שגנבה מבן דוד שלה כרטיס שזכה במיליון דולר בהגרלת הלוטו, כך על פי התביעה במחוז נסאו שבניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

לפי הודעת התביעה, איריס ארגואטה בת ה-34 הסכימה להודות בגניבה מדרגה שנייה במהלך דיון שנערך בבית המשפט בניו יורק שלשום (שישי).

בתביעה הסבירו שארגואטה גנבה מבן דוד שלה כרטיס גירוד שזכה במיליון דולר לאחר שהשניים הגיעו להסכם על כך שהיא תסייע לו לקבל את הכסף. הכל התחיל באוקטובר 2020, כאשר בן דודה רכש כרטיס גירוד ב-5 דולר, ולאחר מספר ימים גילה שזכה בפרס הראשון, כאמור על סך מיליון דולר.

הוא ביקש מארגואטה לעזור לו לקבל את הכסף מכיוון שלא רצה ששמו יתפרסם כזוכה בסכום העתק, ואף הציע לה 50 אלף דולר בתמורה לכך. היא הסכימה, אך בפועל היא הציגה את עצמה כזוכה בהגרלה, ביקשה לקבל סכום נמוך יותר - 537,000 דולר - בתשלום אחד - ונעלמה עם הכסף.

ארגואטה טענה שהכרטיס היה שווה רק 20 אלף דולר, והיא נתנה לבן דוד שלה קצת יותר מ-13 אלף דולר, תוך כדי שהיא טוענת שהשאר נוכה ע"י רשויות המס. הבן דוד גילה את התרמית רק כאשר ראה הודעה שפורסמה ע"י חברת הלוטו שבה ארגואטה הוכרזה כזוכה במיליון דולר.

ארגואטה נעצרה בנובמבר 2021 ובמרץ הקרוב היא צפויה להישלח ללפחות 15 חודשים בכלא, כאשר בית המשפט עלול לגזור עליה ארבע שנות מאסר.

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE