הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כתב אישום נגד דוגמנית אינסטגרם טרנסג'נדרית - שדקרה למוות את אביה ופצעה קשה את אחותה
ניקי סקונדינו בת ה-22 מועמדת לדין בגין רצח ותקיפה חמורה, בחשד שברגע של טירוף היא חבטה עם פטיש בראשו של אביה ודקרה אותו מספר פעמים, אז כמעט רצחה את אחותה

כתב אישום הוגש נגד דוגמנית אינסטגרם טרנסג'נדרית מברוקלין שדקרה למוות את אביה ופצעה קשות אחותה הצעירה, במהלך התקף זעם בפרץ בעקבות ויכוח על מחשב נייד. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התקרית נחשפה לאחר שהחשודה ניקי סקונדינו בת ה-22 הועמדה לדין בגין כתב אישום על רצח, ונשלחה בחזרה לבית הכלא המחוזי רייקרז איילנד, שם היא מוחזקת ללא אפשרות לשחרור בערבות מאז התקרית ב-29 בדצמבר, בבית המשפחה בבנסונהארטס.

כתב האישום בן שישה הסעיפים מאשים את סקונדינו גם בתקיפה והחזקת נשק חם: "הנאשמת מואשמת במותו האכזרי של אביה, ולאחר מכן בדיקרות של אחותה הצעירה, לכאורה בעקבות ויכוח על מחשב נייד", אמר התובע המחוזי של ברוקלין, אריק גונזלס, והבטיח שהוא "יחפש צדק עבור קורבנות המקרה הנורא הזה".

כאמור, בת ה-22 מואשמת ברצח אביה, קרלו בן ה-61, ובכך שפצעה קשה את אחותה ליאנה בת ה-19.

על פי התלונה שהוגשה, סקונדינו סיפרה תחילה לשוטרים ששני אנשים פרצו לבית המשפחה ותקפו את אביה ואת אחותה - אך מאוחר יותר שינתה את הגרסה ומסרה הודאה מצמררת: "יצאתי מחדש השינה וראיתי את אבא שלי יושב על הספה וישן, אז חבטתי בראשו עם פטיש".

"תפסתי את סכין הפלדה הגרמנית האהובה עליי, ודקרתי אותו בטירוף. אחותי יצאה מחדר השינה שלה וניסתה לעצור אותי, אז דקרתי אותה בגב, בראש ובבטן. רציתי שהם ימותו", אמרה.

כמו כן, על פי התלונה, כאשר המגיבים הראשונים הגיעו לזירה האחות ליאנה אמרה להם: "אחותי דקרה אותי. ראיתם את אבא שלי?".

מקורות במשטרה אמרו כי המשפחה מוכרת לרשויות החוק במספר מקרים. אחד מהם, ב-15 ביולי, ניקי התקשרה למשטרה וטענה שאביה מאיים להרוג אותה, ויומיים לאחר מכן אחותה הואשמה בתקיפה פלילית לאחר שלכאורה הורידה את התריסים בפרעות וחתכה את ידיה של ניקי. 




50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE