הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מי ספונטני? חברת לואו קוסט מציעה כרטיס 'טוס ככל יכולתך' תמורת מחיר מגוחך
חברת התעופה פרונטיר איירליינס הכריזה על מבצע חדש עבור חודשי הקיץ, במסגרתו תוכלו לרכוש הטבה בפחות מ-400 דולר - ולנסוע כמה שתרצו, לאן שתרצו

חברת התעופה פרונטיר איירליינס משיקה מבצע קיץ חדש של 'טוס ככל יכולתך', המאפשר לנוסעים לטוס ללא הגבלה במהלך החודשים החמים, במחיר של 399 דולר בלבד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

השקת GoWild של חברת הלואו קוסט מגיעה בזמן שהיא מרחיבה את השירותים שלה, כולל שמונה מסלולים חדשים לפורטו ריקו. 

מי שירכוש את החבילה יוכל להזמין טיסות פנים יום קודם לטיסה, וטיסות בינלאומיות החל מעשרה ימים לפני ההמראה, זאת בין ה-2 במאי עד ל-30 בספטמבר. 

"כולם אוהבים את חופשת הקיץ, ועם ה-Summer Pass של GoWild אתם יכולים ליהנות אפילו יותר ממה שאתם אוהבים", אמר דניאל שרץ, סגן הנשיא של החברה. "לאנשים עם לוחות זמנים גמישים, זו הזדמנות נהדרת לחוות קיץ אדיר, לספוג קרני שמש על החוף, לחקור פארקים לאומיים ולבקר בערים חדשות".

נוסף למבצע לחודשי הקיץ, פרונטיר מציעה גם גרסה שנתית של כרטיס טיסה ללא הגבלה תמורת 999 דולר, כאשר בעבר הציעו מספר כרטיסים מוגבל ב-599 דולר בלבד. 

"במעמד ההזמנה, אתם יכולים לשלם על תיקים, מושבים ומוצרים נלווים אחרים עבור כל טיסה, כדי להתאים אישית את הנסיעה שלך", נמסר מהחברה, שהדגישה כי הכרטיסים נמכרים על בסיס "כל הקודם זוכה".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE