הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזוכה בפרס הגבוה ביותר בהיסטוריית הלוטו האמריקאית - רכש אחוזת פאר בהוליווד הילס
אדווין קסטרו, שנמצא בתחילת שנות ה-30 לחייו, שילם 25.5 מיליון דולר עבור הנכס העצום, הכולל חמישה חדרי שינה, חדר כושר, אולם קולנוע וסאונה, בריכת אינפיניטי ועוד

הזוכה בפרס הלוטו הגדול ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית יקרא בקרוב לאריאנה גרנדה וג'ימי קימל 'שכנים', זאת לאחר שרכש אחוזה ענקית במחיר של 25.5 מיליון דולר בהוליווד הילס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Simon Berlyn)

 

תושב הגולדן סטייט, אדווין קסטרו שנמצא בתחילת שנות ה-30 לחייו, הוא זה שזכה בסכום העתק של 2.04 מיליארד דולר בהגרלת הפאוורבול בחודש נובמבר האחרון. 

חודש אחד בלבד לאחר שלקח את התשלום החד פעמי בסך 997.6 מיליון דולר לאחר מסים, הוא כבר השקיע בבית פאר בן שלוש קומות, בגודל של 1,261 מטר רבוע, על צלע ההר. 

בנכס הענק, שנמצא מאחורי שאטו מרמונט האייקוני, יש חמישה חדרי שינה וחמישה חדרי אמבטיה, חדר כושר, מרתף יינות, אולם קולנוע וסאונה, חדר משחקים, בריכת אינפיניטי - ושני מוסכים נפרדים שיכולים להכיל עד שבע מכוניות.

מחיר האחוזה עמד על 30 מיליון דולר ביולי 2022, אך נראה שקסטרו הצליח להוזיל את העלות ב-4.5 מיליון דולר. 

 

(צילום: Simon Berlyn)

 

שמו של קסטרו נחשף לציבור כפי שנקבע בחוקי הלוטו של קליפורניה, אך הוא מעולם לא הצטלם לערוצי החדשות - ונראה שהוא מנסה להתחמק מאור הזרקורים. 

בהצהרה שפרסם עם זכייתו, קסטרו אמר: "עד כמה שאני בהלם ומתלהב מזה שזכיתי בהגרלת הפאוורבול, המנצח האמיתי הוא מערכת בתי הספר הציבוריים בקליפורניה", זאת מאחר שהם קיבלו 156 מיליון דולר כתוצאה מהזכייה שלו.

אך כזכור, הזכייה ההיסטורית לא עברה חלק, כאשר תושב קליפורניה חוסה ריברה טען שהוא זה שרכש את הכרטיס - וכי קסטרו גנב ממנו את הטופס

ריברה, שתבע את קסטרו ודרש שיכריזו בו כזוכה האמיתי, אמר שהוא רכש את הכרטיס ממרכז השירות של ג'ו באלטדנה, ב-7 בנובמבר - אך כבר באותו היום הכרטיס נגנב. 

הוא טען כי אדם בשם 'רג'י' לקח לו את הכרטיס, ולאחר מכן הבטיח לו שאם יזכה - יוותר לו על חצי מהפרס. אלא שריברה "סירב לסחיטה" ודיווח לסוכנות הלוטו של קליפורניה ולרשויות אכיפת החוק. בינתיים, לא ברור כיצד קסטרו ורג'י קשורים זה לזה, שכן הם מצוינים כשני נאשמים נפרדים. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE