הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם הפרס הגבוה בהיסטוריה של הלוטו האמריקאי נגנב מתושב קליפורניה?
תושב הגולדן סטייט הגיש תביעה בטענה שהכרטיס הזוכה ב-2.04 מיליארד דולר היה שלו, אך נגנב ממנו שעות לפני ההגרלה. לטענתו הוא אף התעמת עם הגנב, שניסה לסחוט אותו

תושב קליפורניה הגיש תביעה בטענה שכרטיס הפאוורבול שהביא לזכייה של הסכום האסטרונומי 2.04 מיליארד דולר - היה שייך לו אך נגנב ממנו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 (צילום: Shutterstock)

 

התובע, חוסה ריברה, טוען כי הוא קנה את כרטיס הלוטו ממרכז השירות של ג'ו באלטנדה ב-7 בנובמבר, יום אחד לפני ההגרלה על הפרס הגדול בהיסטוריית משחקי המזל בארצות הברית. 

לדבריו, אדם שזוהה על ידו רק כ"רג'י" איכשהו שלף מידיו את כרטיס הפאוורבול באותו היום. עם זאת, על פי הדיווחים, התלונה לא מפרטת את נסיבות הגניבה, לכאורה. 

לאחר ההגרלה, ריברה אמר שהוא ניגש לאותו רג'י בניסיון לקבל את הכרטיס שלו בחזרה - אבל האיש טען שהכרטיס לא תואם לכל ששת המספרים שהוגרלו, אבל גם אם כן, הוא יסכים לפצל את הפרס חצי חצי. עם זאת, ריברה הסביר בתביעה כי הוא "סירב להיות תחת סחיטה" ולכן דיווח על גניבה לגורמי אכיפת החוק וגם למרכז מפעל הפיס של מדינת קליפורניה, זאת בדרישה לחקור את הטענות שלו לפני מסירת הפרס.

לפני כעשרה ימים, למעשה שלושה חודשים לאחר הגרלת הלוטו, אדווין קסטרו זוהה כזה שזכה בפרס הענק והפך למיליארדר מאושר מאוד. 

במעמד ההכרזה, פקידי מפעל הפיס אמרו כי קסטרו לבדו קלע לכל ששת המספרים ולפאוורבול בזכות כרטיס שרכש במרכז השירות של ג'ו.

קסטרו, שלא השתתף במסיבת העיתונאים בה פורסם שמו, בחר לקבל את הפרס על ידי תשלום חד פעמים במזומן בסך 997.6 מיליון דולר. 

בתביעה של ריברה, גם קסטרו וגם רג'י הם שני נאשמים נפרדים, אך לא ברור בשלב זה מהו הקשר ביניהם.

כעת, התובע מבקש מבית המשפט פיצויים ולדרוש ממפעל הלוטו של קליפורניה להכריז עליו כזוכה החוקי בקופה. 

בהצהרה לתקשורת, דוברת הלוטו של הגולדן סטייט, קרולין בקר, דחתה בעקיפין את הטענות של קסטרו: "מרכז הפיס של קליפורניה נותר בטוח שאדווין קסטרו הוא הזוכה החוקי בפרס של 2.04 מיליארד דולר בהגרלת הפאוורבול בנובמבר 2022". 

בקר הוסיפה כי המפעל "אינו מורשה לחקור פעילות פלילית בקרב שחקניה, והאשמות כאלה כפופות לחקירה רק על ידי רשויות אכיפת החוק המקומיות".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE