הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשף: העדות המזעזעת שהובילה למעצרו של הגבר שהתחזה לרב ונכה - והתעלל בתשעת בניו המאומצים
בן ה-17 סיפר באנונימיות כיצד אביו המאמץ שיחד או הפחיד אותו ואת אחיו מלספר על ההתעללות שהם עוברים בתוך כותלי הבית, וכיצד הרשויות חקרו אותו 8 פעמים - ובכל פעם זיכו אותו

פורסמה העדות המצמררת של בן ה-17 שחשף בראיון לפודקאסט כי אביו המאמץ, "רב" עם מאות אלפי עוקבים בטוויטר, התעלל מינית בו ובשאר אחיו המאומצים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כזכור, חיים ניסים כהן בן ה-38 נמצא במעצר בטקסס בגין 13 סעיפים של התעללות מינית, בלפחות שישה מתוך תשעה הבנים שאימץ - אותם הציג ברשתות החברתיות ובנה סיפור שקרי שריגש רבים וכך זכה לפופולריות רבה.

עם זאת, ככל הנראה הוא זייף את זהותו כרב וכאדם נכה, ומאחורי החיוכים בתמונות ובסרטונים שפרסם - הוא אנס את בניו והכריח אותם לבצע מעשים מיניים זה בזה.

כאמור, ב-30 בינואר בנו בן ה-17 של כהן, שמאז מלאו לו 18, התקשר לפודקאסט היוטיוב 'Blind Skinned Beauty', שם העיד במשך 40 דקות על חיים טרגיים במיוחד: "זה קרה מספר פעמים, זה קרה מאז שאומצתי על ידו שהייתי בן 11", אמר בקול רך, בעודו מבקש עזרה ועצות. 

הוא תיאר כיצד אביו היה מכריח את האחים להיכנס לחדרו כדי "לצפות בטלוויזיה" בלילה - "ואז זה היה קורה", אמר על ההתעללות.

 

עדותו של הנער החל מדקה 6:00:

 

הוא העיד בפני המנחות כי הוא מפחד להתקשר למשטרה מכיוון שהוא חושש שהוא ייעצר בגין שקר שסיפר שנים קודם לכן, כדי להגן על אביו מהאשמות קודמות, וציין כי היו לפחות שמונה כאלה - אך הם בוטלו בכל פעם. אחד הסיבות לכך היא שלחלק מהאחים יש "בעיות קוגניטיביות", מה שאומר שהעדויות שלהם לא תמיד נתפסו כאמינות. 

"באופן ספציפי, שלושה מהאחים שלי לוקחים תרופות פסיכיאטריות… אז אפשר להבין לאן זה מתגלגל", אמר והוסיף: "בכל פעם שהייתה חקירה של ה-CPS, הוא שיחד אותנו או הפחיד אותנו. שניים מהאחים שלי הם בני שבע ושמונה".

הוא סיפר שאביו השתלט על כל הכסף שלהם, ולא איפשר לאף אחד מהילדים להחזיק בפלאפון משלו. "אבל אני מספיק חכם כדי להשתמש בפלאפון חד פעמי… הוא לא יודע שיש לי את זה".

בסוף השיחה הארוכה, הנער אמר: "אלוהים אדירים, אבא שלי התקשר אלי. הוא יחזור הביתה בקרוב".

 

 

בן ה-17 סירב לתת פרטים מזהים, אך מנחת הפודקאסט טווייה פיינס לא נשארה אדישה ופנתה למשטרה ולסוכנות להגנת הילד, שהצליחו לאתר אותו.

על פי הדיווחים, כזכור, נראה שכהן הוא למעשה מתחזה נתעב. הוא סיפר כי הוא גדל בקהילה חסידית בניו יורק, אך ככל הנראה שמו האמיתי הוא בכלל ג'פרי לוג'אן וג'יל, והוא נולד באודסה טקסס, ובכלל לא בטוח שהוא יהודי. 

יתרה מכך, כהן כבר הואשם בתקיפה מינית, כאשר בשנת 2019 הוא שוחרר בערבות בתיק נגדו בגין מגע מיני עם תלמיד מספרד, כיום בן 20, ששהה אצלו כחלק מתוכנית חילופי סטודנטים. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE