הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החורף לא עוזב את קליפורניה: רוחות עוצמתיות ושלג בהרים
מאז חודש דצמבר, הגולדן סטייט רואה סופה אחר סופה שמצד אחד הן גורמות לנזקים כבדים וסכנה ממשית לחיי אדם - אך גם מוציאות את המדינה מהבצורת הקשה

סופה חזקה נוספת פגעה בגולדן סטייט והביאה איתה משבי רוח בעוצמת הוריקן, גשמים כבדים ושלג בהרים, זאת בשורה של סערות חזקות שמכות בקליפורניה מאז חודש דצמבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סן חואקין (צילום: Getty Images)

 

לפי שעה, כמעט 178,000 בתים נותרו ללא חשמל, כאשר האזור הפגוע ביותר הוא סן פרנסיסקו. 

הגשם שממשיך לרדת על הקרקע שגם ככה רוויה במים, גורם להצפות ומפולות. יתרה מכך, העצים אשר לא מעוגנים באדמה הספוגה נותרים חלשים יותר והרוחות החזקות מפילות אותם - מה שמוביל לנזקים כבדים לבתים ורכבים, סכנה לחיי אדם, וגם כן להפסקות חשמל. 

"אנחנו ממשיכים לראות משבי רוח חזקים של עד 90 קמ"ש, מעל האיסט ביי הם מגיעים אפילו ל-105 קמ"ש", אמר שירות מזג האוויר הלאומי ביום שלישי בערב.

 

 

הסוכנות הזהירה גם כי גשם מתמשך הולך ופוחת, אך ממטרי בזק ייראו יותר באזור כך שהסיכון להצפות גדל. זאת לצד סופות רעמים אפשריות, בעיקר באזור דרום קליפורניה.

כאמור, גם שלג ממשיך לרדת בהרים באזורי לוס אנג'לס ובעיקר ברכס סיירה נבדה, שראה השנה כבר יותר מ-15 מטרים של שלג. לצד היופי הלבן, השלג הוביל לבעיות רבות כמו קריסת בתים וסגירת כבישים.

 

 

אזהרות סופות חורף תקפות לפסגות הדרומיות של סיירה נבדה ולאזורים הגבוהים של לוס אנג'לס, אך גם בצדדים הצפוניים יותר. כל זאת גם לצד כמה צווי פינוי במקומות מסויימים. 

לצד אזהרות ברחבי קליפורניה, הן גם הורחבו לנבדה ואריזונה, שכן הסערה נמצאת בתנועה לכיוון מדינות אלה.

 

 

 

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE