הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בלה חדיד מציינת חמישה חודשים ללא אלכוהול: ״עשיתי את שלי״
דוגמנית העל ניהלה לאורך השנים מערכת יחסים מורכבת עם משקאות חריפים, כאשר רק לאחרונה חדיד בת ה-26 סיפרה על החרדות שאלכוהול מייצר אצלה ואף נתפסה נוהגת בשכרות. אך הימים האלה חלפו והכוכבת הנחשקת החליטה לחגוג את הוצאת האלכוהול מחייה בנסיעה ללאס ווגאס

בלה חדיד ציינה חמישה חודשים שלמים ללא אלכוהול והחליטה לחגוג בגאווה את המאורע בטיול ללאס וגאס - נטול אלכוהול כמובן. "חמישה חודשים בלי אלכוהול", שיתפה אתמול הדוגמנית את מעריציה בטיקטוק עם חיוך גדול על פניה, כשהיא באמצע הקזינו המפואר בסיזרז פאלאס בווגאס.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד שיתפה חדיד סרטון שלה שותה משקה לא אלכוהולי, המציג את המותג שבו חדיד הפכה למייסדת שותפה לפני יותר משנתיים. כזכור, לאחרונה סיפרה: "אני לא מרגישה את הצורך לשתות אלכוהול כי אני יודעת איך זה ישפיע עליי כשאתעורר - עם חרדה נוראית״.

כאמור, לחדיד יש היסטוריה טעונה עם משקאות חריפים. ב-2014 היא נעצרה כשנהגה בשכרות - טיול אחר ברחבי ארה"ב שבגינו רישיונה נשלל לשנה. היא קיבלה אז שישה חודשי מאסר על תנאי, 25 שעות אותן נאלצה להקדיש לעבודות שירות בקהילה ו-20 שעות בפגישות של אלכוהוליסטים אנונימיים."עשיתי את שלי בשתייה״, סיכמה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE