הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשעה טובה: כוכב "החיים היפים של זאק וקודי" מאורס
עכשיו זה רשמי, לאחר שבועות ארוכים של שמועות, דילן ספראוס, אחיו התאום של קול ספראוס, כרע ברך והציע נישואים לבת זוגו בחמש השנים האחרונות, הדוגמנית ברברה פלווין. אמנם השניים טרם הגיבו לנושא בפומבי אך פלווין נצפתה כשהיא עונדת טבעת יהלום ענקית מוקדם יותר החודש

צמד הכוכבים הלוהטים דילן וברברה החלו לצאת יחד ביוני 2018, כמה חודשים לאחר שהכירו במסיבה. בשנת 2019 סיפר ספראוס איך הכל התחיל: "היא עקבה אחרי באינסטגרם אז החלטתי לשלוח לה הודעה פרטית". השחקן הוסיף כי בזמן לברברה לקח זמן להגיב. "כתבתי לה שאנחנו שאשמח שנבלה יחד - במידה והיא תרצה, וצירפתי את המספר. אבל היא לא שלחה לי הודעה במשך חצי שנה". 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בסופו של דבר פלווין התייחסה להודעה ואף טסה עבורו לסין, שם הוא שהה לטובת צילומים של סרט. השניים הפכו את מערכת היחסים שלהם לרשמית באוגוסט 2018, כשפרסמו תמונה משותפת ברשתות החברתיות, וחודש לאחר מכן צעדו יחד על השטיח האדום.

כזכור, עברו הרומנטי של ספראוס כולל זוגיות עם הדוגמנית דיינה פרייזר, שהאשימה אותו בבגידה לאחר הפרידה. פרייזר פרסמה פוסט זועם ברשתות החברתיות והטיחה בספראוס האשמות קשות, והשחקן מצידו הכחיש בטענה כי "מי שמכיר אותי מספיק טוב יודע איזה בן אדם אני". 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE