הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נחשף: אבא מקליפורניה הואשם על ידי גרושתו ואשתו הנוכחית בגין פורנוגרפיית ילדים
אשתו הסגירה אותו לרשויות לאחר שמצאה מצלמה נסתרת בשירותים, וכעת נחשף כי האקסית שלו התלוננה עליו בשנת 2018. אלא שאז התיק נפל בשל בעיות במחשב

אחרי מעצרו של האב מקליפורניה שהוסגר על ידי אשתו אחרי שגילתה כי הוא התקין מצלמה נסתרת בחדר האמבטיה ותיעד  בעיקר ילדים - כעת מתברר כי גרושתו של החשוד העלתה בעבר חששות דומות בפני הרשויות. 

ריאן רוביטו בן ה-34 מואשם בהחזקת פורנוגרפיית ילדים והקלטה בחשאי, לאחר שנעצר ב-16 במרץ. אשתו הנוכחית, ויקטוריה, פנתה לרשויות לאחר שהיא מצאה מצלמה נסתרת בשירותי האורחים וכרטיס זיכרון עם יותר מ-900 תמונות מיניות. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אך מסתבר כי גם אשתו הראשונה של רוביטו ששמה לא פורסם, אשר הגישה בקשה לגירושין באפריל 2019, פנתה שנה לפני כן למשטרה לאחר שגילתה תמונות של "צעירים בגיל ההתבגרות במחשב שלו". 

אלא שאז, לאחר שהמשטרה התקינה תוכנת ריגול, אירעה תקלה במחשב שגרמה ל"כמה שגיאות" - מה שהביא להסרת כתב האישום נגדו. 

עם החקירה שנפתחה נגדו לפני מספר ימים, רשויות החוק גילו את התלונה נגדו משנת 2018 - אלא שחלה עליה תקופת התיישנות של שלוש שנים. עם זאת, משרד התובע של מחוז שאסטה אמר כי הם מצאו דרך לקבוע את החשדות מאותה שנה תחת חוק התיישנות של 10 שנים. 

ויקטוריה, אשתו הנוכחית של רוביטו, התחתנה איתו בשנת 2022, ויש להם תינוקת קטנה. כמו כן, יש לה בן צעיר ממערכת יחסים קודמת. 

 

 

היא סיפרה כי לא היה לה מושג על ההאשמות משנת 2018 נגד בעלה, ואמרה שאם הרשויות היו מעמידות אותו לדין אז - כנראה שחייה מעולם לא היו "מתהפכים ומתנפצים". היא הוסיפה: "אני מבינה שטעויות קורות, אבל הדברים האלה לא יכולים ליפול בין הכיסאות". 

כזכור, ויקטוריה פנתה לרשויות ב-8 במרץ וסיפרה להם שהיא גילתה את המצלמה הנסתרת. אז, היא התעמתה עם בעלה, ורוביטו הודה בפניה שהוא ידע על קיום המצלמה אך הבטיח שהוא יזרוק אותה.

ההבטחות לא הספיקו לויקטוריה, והיא הצליחה במהירות לשים את ידה על המצלמה ועל הכונן הקשיח אליו היא הייתה מחוברת. מיד לאחר מכן, היא יצרה קשר עם המשטרה מתוך "החשש שמר רוביטו תיעד את הילדים הצעירים שלהם כשהם משתמשים בחדר השירותים".

המשטרה השיגה צו חיפוש, ומצאה במכשיריו יותר מ-900 תמונות הנחשבות כפורנוגרפיה של ילדים וסרטונים רבים שצולמו מאותה מצלמה נסתרת. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE