הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לראשונה: נחשפה זהותו של הזוכה בפרס הגבוה ביותר בלוטו האמריקאי
אדווין קסטרו, תושב קליפורניה, הצליח להימנע מלחשוף את פניו - אך כעת כולם יודעים כיצד נראה המיליונר המאושר, שרכש שתי אחוזות יוקרה בגולדן סטייט ומסתובב עם אבטחה צמודה

כבר מזמן נחשף שמו של תושב קליפורניה שהפך בן לילה למיליונר מאושר לאחר שזכה בפרס הפאוורבול בסך 2 מיליארד דולר - אך ביום רביעי פורסמה לראשונה תמונתו, כאשר חיוך גדול מרוח על פניו. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אדווין קסטרו בן ה-30 תועד ביום רביעי בעודו יוצא מבנק צ'ייס עם מעטפה שמנה המכילה כנראה שטרות רבים, בעוד שהבחור הצעיר מסתובב עם צוות אבטחה אישי הצמוד אליו 24 שעות ביממה.

המיליונר, שהיה לבוש בחולצת אנדר ארמור, מכנסי ג'וגינג וכפכפים - זכה בסוף השנה שעברה בפרס הלוטו הגבוה ביותר בתולדות ארצות הברית, בסכום של 2.04 מיליארד דולר. 

בחודש פברואר האחרון קסטרו התייצב כדי לקבל את הפרס שלו, ובגלל שבחר בתשלום חד פעמי הוא הכניס לחשבונו סכום עתק של 997.6 מיליון דולר. 

 

 

בן ה-30 לא חיכה זמן רב, ומהר מאוד החל להשתמש בהון החדש והשקיע בנדל"ן יוקרתי. הוא רכש אחוזה אחת בשווי של 25.5 מיליון דולר בהוליווד הילס, וזמן קצר לאחר מכן הוא רכש אחוזה נוספת בשווי 4 מיליון דולר, עם נוף אל הרי סן גבריאל.

הבית השני שרכש ממוקם בעיר הולדתו של קסטרו, אלטדנה, במרחק קצר מתחנת הדלק בה רכש את כרטיס הפאוורבול ששינה לחלוטין את חייו.

נוסף לשני הבתים היוקרתיים, קסטרו נוהג עכשיו ברכב פורש 911 השווה 250,000 דולר. 

כאמור, בן ה-30 מסתובב עם אבטחה צמודה 7\24, עם רוטציה של שלושה שומרים שמגנים עליו ועל ביתו מסביב לשעון. 

עד כה, קסטרו דחה כל בקשה מהתקשורת לביצוע ראיון על הזכייה ששינתה את חייו, והפעם היחידה שהתבטא היה מיד לאחר הזכיה, אז פרסם הצהרה:

"עד כמה שאני בשוק ומתלהב מהניצחון בפאוורבול, המנצחת האמיתית היא מערכת בתי הספר הציבוריים בקליפורניה. המשימה של מפעל הפיס של קליפורניה היא לספק מימון משלים לחינוך ציבורי במדינה, וזה מה שהופך את הניצחון לענק עבור המדינה".

הוא הוסיף: "כמי שזכה להתחנך במערכת החינוך הציבורית של קליפורניה, זה משמח לשמוע שכתוצאה מהזכייה שלי, גם מערכת הלימודים מרוויחה מאוד".

 

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE