הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מילותיה האחרונות של הכלה שנדרסה ביום חתונתה: "אני רוצה שהיום הזה יימשך לנצח"
רגעים לפני שנהגת שיכורה בת 25 התנגשה בהם בעוצמה, סמנתה האצ'ינסון הסתכלה על בעלה הטרי אריק, ואמרה לו את המילים שעכשיו קורעות את הלב. כך מספרת המשפחה האבלה

רגעים לפני שנדרסה למוות על ידי נהגת שיכורה בזמן שיצאה מחתונתה, הכלה אמרה לבעלה: "אני רוצה שהיום הזה יימשך לנצח".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

סמנתה ואריק האצ'ינסון עלו על רכב מיני כדי לנסוע ממקום חתונתם בפולי ביץ', דרום קרוליינה, לדירת ה-Airbnb ששכרו. אלא שג'יימי לי קומורוסקי בת ה-25, שעלתה על ההגה שיכורה, התנגשה בהם בעוצמה רבה.

מותה של סמנתה בת ה-34 נקבע במקום, ואריק אושפז במצב קשה ושוחרר בשבוע שעבר בעודו מתנועע בכיסא גלגלים. 

ביום שלישי האחרון, שבועיים לאחר הטרגדיה הבלתי נתפסת, משפחתה האבלה של סמנתה שיתפה את כלי התקשורת במילותיה האחרונות קורעות הלב. 

אחותה מנדי ג'נקינס סיפרה בראיון ל-The Today Show: "היא הסכלתה עליו בזמן שהם ישבו ברכב המיני ואמרה לו, 'אני רוצה שהיום הזה יימשך לנצח". 

 

 

אמה של סמנתה, ליסה מילר, נזכרה בתחושות שלה ביום חתונתה של בתה היקרה: "שמחתי שסוף סוף יש לסם את האהבה שהיא תמיד רצתה". 

אבל שעות ספורות לאחר שהזוג החליף נדרים, התרחשה הטרגדיה - ומילר ידעה מיד שבתה בצרות ברגע ששמעה את הסירנות. "אני לא יודעת איך הרגשתי את זה, אבל ממש צרחתי 'קרה משהו לסם'. ואז התקשרתי אליה והיא לא ענתה", סיפרה מילר. 

ביום שבת האחרון, נערך יום זיכרון עבור סמנתה בחוף בו הזוג התחתן. אריק הגיע בכיסא גלגלים, ואמר: "היא הייתה אוהבת את זה. זו סם, היא נערת חוף, מאז ומתמיד". 

 

 

התאונה הטרגית וקורעת הלב זכתה לתשומת לב ברחבי ארצות הברית, ודף ה-GoFundMe כבר עזר לגייס יותר מ-720,000 דולר עבור עלות הקבורה של סמנתה וחשבונות בית החולים של אריק. 

אריק אמר שהוא נרגש מהתמיכה שהוא ומשפחתו קיבלו: "זה קצת מציף רגשית, אבל, אני מתכוון, הם אנשים כנים, אמיתיים וטובי לב שפשוט מושיטים יד, שהרגישו סיבה לעשות את זה או איכשהו סם נגעה בהם. זה אומר הכל, היא השאירה את ההשפעה הזאת". 

 

 

31% לא
69% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE