הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מהגבול: המבריח איבד את האחיזה - ובן הארבע נפל מחומה בגובה של עשרה מטרים
תיעוד ממצלמת האבטחה של משמר הגבול מראה כיצד מבריח יושב על החומה הגבוהה ומסייע לשני ילדים קטנים לחצות אל ארצות הברית - אלא שאחד מהם נפל ונפצע

הרשויות הפדרליות פרסמו תיעוד נוסף המציג את הטרגדיה האנושית שנוצרה ממשבר הגבול המחריף - כאשר מבריח מהגרים הפיל ילד בן 4 ממעלה חומת הגבול שבין ארה"ב למקסיקו, אשר מתנשאת לגובה של כעשרה מטרים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

צילומי המעקב שפורסמו על ידי סוכנות המכס והגנת הגבולות, ה-CBP, הציגו את התקרית שאירעה ביום שני האחרון. 

בסרטון ניתן לראות מבריח יושב על ראש החומה בנקודה ליד סן איסידרו בסן דייגו, כאשר הוא מסייע לילד קטן להזדחל מטה על החומה. הצעיר הגיע בשלום ארצה, וניתן לראות את המבריח מורה עליו להתרחק מהחומה.

המבצע נמשך, והאיש העומד על החומה קיבל מהצד המקסיקני ילד צעיר יותר - אבל אז לפתע הוא איבד את האחיזה בו, ובן הארבע צנח אל הקרקע. הילד הגדול יותר, שצפה במתרחש, רץ בחוסר אונים אל בן ה-4 בזמן ששני המבריחים ככל הנראה חשבו כיצד לפעול. 

אז, המבריח שהפיל את הילד הצעיר קפץ אל שטח ארצות הברית והרים לידיו את הצעיר הפצוע. מיד אחריו, ניתן לראות את המבריח השני מצטרף אליהם - והארבעה החלו לצעוד מהמקום, תוך כדי ניסיון להסתתר בין הצמחייה. 

 

 

זמן לא רב לאחר מכן, הקבוצה נתפסה על ידי סוכני משמר הגבול אשר מיהרו לסייע לבן ה-4 הפצוע. אך לפתע נפתח אש כבד לעברם, וכוחות הביטחון הנחו את הרביעייה לתפוס מחסה בזמן שמסוק של CBP מיהר לספק הגנה אווירית, והרשויות המקסיקניות פעלו לאבטח את צד הגבול שלהם.

מפקד משמר הגבול ראול אורטיז פרסם בטוויטר את התיעוד הקשה. "למרבה הפלא, הילד בסדר!", הוא כתב והוסיף פנייה למהגרים המקווים לחצות לארה"ב: "אל תסמכו על המבריחים!".

במרץ פורסם סרטון קורע לב מהגבול, כאשר מבריח חצה את החומה דרך נהר הקולורדו, הניח בין שתי קירות הגבול תינוק בן שנה - ונמלט בחזרה אל מקסיקו. 

 

 

בן השנה קם על רגליו והלך עד קצה סוף השביל, והיה בסכנה ממשית ליפול אל תוך המים. במזל, צוות של סוכני הגבול הגיעו למקום במהירות ואספו את הילד. 

"בזכות התגובה המהירה של הסוכן שלנו, נמנעה טרגדיה גדולה", כתב אז אורטיז. 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE