הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תביעת ענק נגד תושב קליפורניה שזכה בפרס הלוטו הגבוה בהיסטוריה האמריקאית
התושב החדש של הוליווד הילס, אדווין קסטרו בן ה-30, קיבל מסמכים משפטיים הטוענים כי הכרטיס שזיכה אותו ב-2.04 מיליארד דולר היה גנוב

תושב קליפורניה שזכה בפרס הפאוורבול הגבוה בהיסטוריה האמריקאית - 2.04 מיליארד דולר, קיבל לאחוזה החדשה שלו בהוליווד הילס מסמכים משפטיים בטענה שהכרטיס ששינה את חייו היה גנוב. 

אדווין קסטרו בן ה-30 היה ביום חמישי בביתו השווה 25 מיליון דולר, כאשר הוגשה נגדו התביעה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קסטרו (צילום: ספלאשניוז)

 

כרטיס הפאוורבול שזכה בחודש נובמבר נמכר במרכז השירות של ג'ו באלטדנה - שגם קיבל מיליון דולר עבור הזכייה ההיסטורית. התוצאות אומתו ואושרו על ידי פקידי הלוטו, שאמרו שקסטרו הוא הבעלים החוקי של הפרס האדיר. 

אבל אז הגיע חוסה ריברה, שבטוח שהוא האדם הכי חסר מזל שיש - ושהוא היה זה שרכש את כרטיס הפאוורבול הזוכה יום לפני ההגרלה ב-8 בנובמבר, אלא שזה נגנב ממנו במהרה. 

על פי התלונה, אדם בשם 'רג'י' גנב את הכרטיס וסירב להחזירו לריברה, אבל הבטיח לו שאם המספרים יוגרלו - הם יתחלקו בפרס באופן שווה. אבל ריברה, לטענתו, סירב להסכים לסחיטה ודיווח למשטרה ולפקידי מפעל הפיס על שאירע. 

'רג'י' זוהה כאוראצ'י פ. רומרו, והוא נרשם כנאשם שותף בתביעה שהוגשה נגד קסטרו לבית המשפט העליון של אלהמברה. 

עם זאת, הדיווחים לא מסבירים את נסיבות הגניבה לכאורה, כולל כיצד הכרטיס הגיע מידיו של רומרו אל קסטרו. 

בראיון ל'דיילי מייל', פקיד לוטו מקליפורניה אמר שיש מעט ראיות התומכות בטענה שהכרטיס נגנב: "יש לנו תקנות נוקשות לגבי איך בוחרים זוכה… הבחור הזה משוגע, הוא נכנס לכאן עם עורך הדין שלו וצעק, ואין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות".

הפקיד הוסיף כי מחלקת הלוטו השיגה סרטון מעקב כדי לוודא את הזכייה, ואמר: "בכל הנוגע לתהליך בדיקת הזוכים, ללוטו קליפורניה יש את האמון הגדול ביותר בתהליך לעשות זאת", ואז הדגיש: "המחלקה נותרה בטוחה שאדווין קסטרו הוא הזוכה החוקי בפרס של 2.04 מיליארד דולר". 

מאז שקסטרו זכה, ולקח את התשלום החד פעמי בסך 997.6 מיליון דולר אחרי מסים, הוא רכש אחוזה ענקית בהוליווד הילס ועוד בית אחד מפואר, וגם פורשה וינטג' לבנה בשווי 250,000 דולר. יש לו גם שלושה מאבטחים אישיים ששומרים עליו ועל ביתו מסביב לשעון.

 

 

21% לא
79% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE