הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקומדיה החדשה בכיכובו של סת' רוגן היא ממתק טלווזיוני שאתם לא רוצים לפספס
גבר ואישה מנהלים קשר קרוב בלי לשכב אחד עם השנייה, הייתם מאמינים? "אפלטוני", הסדרה הקומית החדשה עם סת' רוגן ורוז ביירן באפל TV פלוס, מציגה בדיוק את זה ועוד הרבה יותר. מדובר בצפיית פיל-גוד קלאסית שמתנהלת על מי מנוחות

"אפלטוני", סדרת הקומדיה החדשה בכיכובו של רוגן מבית אפל TV פלוס,  מי שהיה הילד הרע של הוליווד, היא סדרת פיל-גוד קלאסית שבאמת תגרום לכם להרגיש כיף. עלילת עשרת הפרקים שלה נעה בין צרות עולם ראשון למשבר אמצע החיים. היא עוקבת אחר וויל (רוגן) וסילביה (רוז ביירן), חברים ותיקים וטובים שטיפה התרחקו מאז נישואיו של וויל. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בעיני שניהם זה נורמלי לגמרי שגבר ואישה ינהלו קשר הדוק ואפלטוני לחלוטין, אבל אז וויל מתגרש, וסילביה בכל מקרה לא מוצאת את עצמה אחרי שנים ארוכות של עקרות בית, והקשר מתחדש. משלב זה ואילך הסדרה מציגה נוסטלגיה והרבה הרפתקאות קומיות חדשות, ולא, הגיבורים לא פוצחים ברומן ולא מתוודים על רגש שהסתירו עמוק בפנים. הם באמת רק חברים.

יוצרי "אפלטוני" הם ניק סטולר ופרנצ'סקה דלבנקו, בני זוג בחיים האמיתיים שהרזומה שלהם הוא המייצג האידיאלי לקומדיה השקטה-יחסית ונטולת הסיכונים. לפני 15 שנה סטולר ביים את "קח את זה כמו גבר", ומשם הוא נע בין שני סרטי "שכנים" עד שחזר לאחרונה לקולנוע עם הקומדיה הלהט"בית "אין גברים כאלה". הוא ודלבנקו יצרו עבור נטפליקס את הסדרה הסבירה "חברים מהקולג'", שמזכירה מאוד את מה שקורה ב"אפלטוני". 

בעוד שביירן, שהסתובבה בחוגים דומים, מתקשה בכל פעם מחדש להתמסר עד הסוף לרוח השטות הנדרשת - רוגן הוא הליהוק הנכון בזמן הנכון. עם דינמיקה רעועה בין השחקנים ועלילה עם מינימום הפתעות מרגשות, "אפלטוני" מספקת חווית צפייה מבדרת ונעימה, ולפעמיים זה כל מה שצריך.ֿ

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE