הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושבי בוורלי הילס נגד האיש העשיר בעולם
ברנאר ארנו, העומד בראש תאגיד LVMH היוקרתי, קיבל אישר להקים בעיר סניף של רשת מלונות היוקרה שלו - אלא שאז הוא ביקש להכפיל את גודלו, מה שגרר תגובת נגד

האיש העשיר בעולם, ברנאר ארנו, ויתר על תוכנית להקים מלון יוקרתי ברודאו דרייב שבבוורלי הילס, לוס אנג'לס, לאחר שהתושבים המקומיים הצביעו נגד ההצעה מהחשש שהיא תעלה את יוקר המחיה ותחמיר את עומסי התנועה. 

ארנו הצרפתי העומד בראש תאגיד היוקרה LVMH, שנכון ליום שני הונו מוערך ב-193 מיליארד דולר לפי מדד המיליארדרים של בלומברג, הגיש בשנה שעברה הצעה לבנות סניף של רשת מלונות היוקרה שלו, 'שבל בלאן'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock, LVMH)

 

המלון היה אמור להיות בן 9 קומות ולהכיל 109 חדרים, עם מועדון חברים יוקרתי, מסעדות ושטחי מסחר וספא. ההצעה זכתה לאישור אזורי מרשויות העיר, שדווקא קיוו שארנו יגיע לבוורלי הילס הנחשבת בעצמה כמותג יוקרתי. 

כדי לסבר את האוזן, חדר במלון שבל בלאן שבפריז יכול לעלות עד 7,200 דולר ללילה אחד. 

על פי הדיווחים, אחרי שארנו קיבל את האישור מהרשויות בלוס אנג'לס, הוא תכנן להגדיל אותו פי שניים מהמקור - אלא שהדבר עורר התנגדות מקומית.

בשל המחלוקת, נערכה הצבעה בה השתתפו כ-7,005 איש. הבוחרים נשאלו שתי שאלות - האם על בוורלי הילס לאשר תיקון ייעוד המאפשר לבנות את המלון בגודל כפול מהמותר, והאם הם יאשרו את הסכם הפיתוח והמיסוי.

בשאלה הראשונה, המתנגדים ניצחו ברוב של 123 קולות בלבד ואילו בשנייה, הם ניצחו עם הפרש של 125 קולות.

כעת, סיכום תוצאות ההצבעות צפוי להתפרסם בימים הקרובים, ואישור סופי לתוכנית כלשהי מתוכנן להתקבל ביום שישי. 

אם הפרויקט אכן יאושר, התאגיד של ארנו - הכולל חברות בת כמו לואי ויטון, טיפאני, ג'יבנשי ועוד חברות יוקרה רבות - הבטיח לתרום 28 מיליון דולר לעיר. בוורלי הילס גם תקבל תוספת של 4% על מס התפוסה של 14% שמלונות בדרך כלל משלמים. 

כמו כן, אם המלון יוקם, הוא צפוי ליצור כ-725 מיליון דולר בהכנסות ממסים במהלך 30 השנים הבאות.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE