הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתראה בשנה הבאה!
שניה לפני שיוצאים ל"חופש הגדול", הינה טיפים ללוקים המומלצים ביותר שלי

שירלי בן נעים

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלום נשים יקרות, מקווה שהויקאנד הארוך הטיב איתכן ונהנתן ממנו כמעט כמוני.
וחוץ מזה מה קורה וזה? נכון, לא הייתי פה שבוע שעבר, מסתבר ש-2 חנויות, עסק נוסף, ילדים ומשפחה זה המון לג׳נגל, ואני בטוחה שעוד מלא כאן מרגישות כמוני.
הקרבה לסוף השנה, לחופשת הקיץ הקרבה ובאה, למלא מסיבות סוף שנה, graduation ,pool parties מתנות למורות, ומה לא??!
אז למי שמכירה אותי, הקיץ בשבילי זה קודש קודשים, זה זמן משפחה, זמן ילדים ,זמן מנוחה, זמן שלי.
אחרי 24 כתבות שאני מקווה שאהבתן והתחברתן, ואם לא, זה גם בסדר.
אני יוצאת לחופשת קיץ ארוכה ומפנקת, למלא מצברים, ולחזור חזרה ולהמשיך להפיק לכן אופנה מיוחדת במינה.
ואולי זאת ההזדמנות לומר שבקרוב מאוד מאוד תוכלו לרכוש ליין של תאי2, יחודי רק לתאי2, שמיוצר על ידי תאי2, מבטיחה יחודיות, חדשנות, סטייל וכמובן נוחות.
בינתיים, שניה לפני שאני יוצאת לחופשה, מבטיחה להמשיך לכתוב לכן מידי פעם באינסטגרם האישי שלי, קצת על אופנה וקצת על אוכל וטיולים, תכלס זה מה שאני מבינה בו, אז שניה לפני, משאירה אתכן עם לוקים לוהטים לקיץ הקרוב ועם סטייל שמתאים בערך לכל יעד שתבחרו לנסוע אליו כל זמן שיש בו חול, ים ושמש.

הלוק הראשון
לוק טיסה, מה נעשה, אי אפשר להיות מוזנחת היום בשדות תעופה. מצד שני אין סיכוי ביקום שתתפסו אותי טסה עם ג'ינס לדוגמא. אז הבאתי לכן סווטפנטס מושלמים עם גופיות ריב קטנות ונוחות, כובע קאסקט לאפס את השיער (של אחרי שינה) ותיק נסיעות שמתלבש מושלם על הטרולי הקטנה - לא לשכוח להוציא את המים.

לוק שני
בגד הים האהוב עלי בתבל!
בגד ים שלם שבעיני הוא הכי סקסי ומחמיא, ומתאים לכל סוגי הגוף ולכל עונה זמן ומקום, מגיע בשלל צבעים, אני בחרתי להראות לכן אותו בלבן ויכול לשמש גם כבגד גוף לאווטפיט ערב, הבגד ים בשילוב מכופרת לבנה מעל, לוק בסטייל היווני, מיקונוס וייב מושלם.

לוק שלישי
איך לא?! סימן ההיכר של תאי2, קימונו גופית בייסיק לבנה וג'ינס קצר עם דיטייל מדליק, הפעם הקימונו שלנו עלה מדרגה ומביא איתו וייב שונה לגמרי, קצת נצנצים וניוד מושלם לשימוש כקאבר לבגד ים או מעל לוק ערב מה שבטוח זה שאי אפשר להתעלם ממנו, הוא גונב את ההצגה.

בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לחדשות USA, לצוות המדהים ולבמה שניתנה לי כאן. תודה לשירן המהממת, את אחת ומיוחדת.
היה לי כיף ענקי לחשוף ,לספר ולשתף. זה היה מסע מעניין ומאתגר בו זמנית. תודה לכן, לכל אלה שקראו את הבלוג כל שבוע, זה היה מרגש לשמוע אתכן מספרות על זה כל פעם מחדש.

אל תשכחו להיות אתן באופנה ובחיים .
קיץ מפנק מהנה ובטוח!

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE