הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרנטינו מסביר אחת ולתמיד מדוע בחר ללהק רק שחקנים אמריקאים לסרטו האחרון?
הבמאי המוערך מקדם את סרטו החדש והאחרון בקריירה, שאליו הוא מתכוון ללהק אך ורק שחקנים מארץ מוצאו. כעת הוא שם סוף לשמועות ומסביר מה עומד מאחורי ההחלטה המשונה הזאת

הקולנוען הוותיק והמוערך עובד בימים אלה על סרטו העשירי והאחרון, "מבקר הקולנוע" ("The Movie Critic"), שעל פי הדיווחים, יתרחש בקליפורניה של שנות השבעים והיה מבוסס על סיפור חייו של כתב עלום שנהג לפרסם ביקורות קולנוע במגזין פורנו. אף שהבמאי בן ה-60 טרם חשף מי ייככב באפוס הקולנועי המסכם שלו, דבר אחד בטוח - בסרט יופיעו אך ורק שחקנים אמריקאים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בנוסף, קוונטין הבהיר כי הוא לא מעוניין ששחקן בריטי יגלם את התפקיד הראשי בהפקה המסקרנת, ויהי מה. בראיון שהעניק לאחרונה לאתר הקולנוע Deadline, התלונן הבמאי המצליח ואמר כי לדעתו יותר מדי שחקנים בריטים מגלמים בסרטים דמויות אמריקניות, ושאף אחד כיום לא "משחק בקולו האמיתי".

כאשר נשאל ישירות אם הוא עשוי ללהק שחקן בריטי לסרט החדש, השיב טרנטינו: "לא. כלומר, ברור ששחקן בריטי יכול לעשות את העבודה כמו שצריך, אבל אני לא רוצה ללהק בריטי. אין לי שום דבר נגד הבריטים, אבל אנחנו חיים כיום בתקופה משונה מאוד. אני חושב שכשאנשים יסתכלו לאחור על התקופה הזו בהיסטוריה של הקולנוע, יש את כל הבריטים והאוסטרלים האלה שמעמידים פנים שהם אמריקנים. הם כמו רוחות רפאים ולא משחקים בקולות האמיתיים שלהם״.

לבסוף סיכם ואמר כי ״דרך אגב, אני לא שונא זרים. לבריטים יהיו הרבה יותר בעיות אם חבורה של שחקנים אמריקאים תבוא אליהם עם המבטא האמריקאי שלהם וישחקו בריטים״. צילומי "מבקר הקולנוע" צפויים לצאת לדרך בקרוב, אך כאמור, לא לפני שקוונטין ימצא שחקן אמריקני שיתאים לגלם את התפקיד הראשי. 

13% לא
87% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE