הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השערורייה שמסעירה את הוליווד: בתו של השחקן מבקשת להוציא נגדו צו הרחקה
בתו הבכורה של כוכב ״ארבעת המופלאים״, השחקן יואן גריפיד, יוצאת נגד אביה ומוציאה צו הרחקה בגין "הגנה מפני אלימות במשפחה״. מה בדיוק קרה שם? הנה כל הפרטים

לפי הדיווחים, בתו הבכורה של השחקן יואן גריפיד מבקשת להוציא צו הרחקה נגד אביה. עוד דווח כי בית משפט בלוס אנג'לס שמטפל בבקשה של אלה אוונס בת ה-13, בתו של גריפיד ושל פרודתו, השחקנית אליס אוונס, מוגדר כמקרה של "הגנה מפני אלימות במשפחה". התיק נפתח לאחר "תקרית בביתם" של השחקן וזוגתו הנוכחית, השחקנית ביאנקה וואלאס. הבקשה לצו ההרחקה מתייחסת גם לבת הזוג.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פרטי התקרית טרם נחשפו, אך נודע כי המקרה התרחש בשבוע שעבר וכי אחותה הצעירה של אלה, אלזי, נכחה בבית האב. הדיון המשפטי בנושא צפוי להתקיים ב-23 ביוני. מדובר בהתפתחות המטרידה האחרונה בשרשרת אירועים שהחלה ב-2021, אחרי שגריפיד (49) עזב את אשתו דאז (אוונס, 54) לאחר 14 שנות נישואים. 

באותה תקופה הוא פגש את חברתו הנוכחית (וואלאס, 29), על הסט של סדרת הדרמה האוסטרלית "Harrow", שבה הוא כיכב. בעבר הוציא השחקן בעצמו צו הרחקה נגד פרודתו, שמנע ממנה להזכיר את שמו ברשתות החברתיות במשך שלוש שנים. כמו כן, השניים, שלטענתם סובלים מבעיות כלכליות, עדיין מנהלים מאבק משמורת עיקש על שתי בנותיהם.

פרטי התקרית הספציפיים לא נחשפו, אולם נודע כי המקרה התרחש בשבוע שעבר ושגם אחותה הצעירה של אלה, אלזי, נכחה בבית האב. הדיון המשפטי בנושא צפוי להתקיים ב-23 ביוני. מדובר בהתפתחות המטרידה האחרונה בשרשרת אירועים שהחלה ב-2021, אחרי שגריפיד (49) עזב את אשתו דאז (אוונס, 54) לאחר 14 שנות נישואים. באותה תקופה הוא פגש את חברתו הנוכחית (וואלאס, 29), על הסט של סדרת הדרמה האוסטרלית "Harrow", שבה הוא כיכב. בעבר הוציא השחקן בעצמו צו הרחקה נגד פרודתו, שמנע ממנה להזכיר את שמו ברשתות החברתיות במשך שלוש שנים. כמו כן, השניים, שלטענתם סובלים מבעיות כלכליות, עדיין מנהלים מאבק משמורת עיקש על שתי בנותיהם.

גריפיד הספיק להופיע בלא מעט סדרות וסרטים - גם בתפקידים ראשיים. בעשור האחרון הוא כיכב בהפקות טלוויזיוניות כמו סדרת המתח הבריטית "שקרן שקרנית", סדרת המדע הבדיוני האמריקנית "לנצח", וכאמור גם ב-"Harrow". בין הסרטים שבהם השתתף ניתן למנות את צמד שוברי הקופות "ארבעת המופלאים" מבית מארוול, "איך להיפטר מהבוס", "בלאק הוק דאון", "המלך ארתור", "102 כלבים וגנבים" ואפילו ב"טיטאניק". בשנה הבאה הוא צפוי להופיע בהמשכון האקשן "בחורים רעים 4", לצידם של וויל סמית' ומרטין לורנס.

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE