הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת "בוורלי הילס" חושפת: "לאחר בדיקה, גיליתי שיש לי גרורות במוח"
השחקנית שאנן דוהרטי שנאבקת כבר שנים ארוכות בסרטן השד, חשפה לאחרונה לראשונה בחשבון האינסטגרם שלה כי גילתה, לאחר בדיקה רפואית, שיש לה גרורות במוח והעלתה תיעוד מהטיפולים שהיא עוברת. ״אני פחדת״, כתבה לקהל המעריצים

השחקנית שאנן דוהרטי, שכיכבה בסדרות המצליחות "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות" נלחמת במחלת הסרטן כבר לא מעט שנים. לאורך כל אותה תקופה, דוהרטי משתפת באומץ בחשבון האינסטגרם שלה ואמש חשפה לראשונה כי גילתה שגרורות הגיעו לאזור מוחה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"בתחילת חודש ינואר, בדיקת CT שעשיתי הראתה גרורות שהגיעו למוח. בוידאו אפשר לראות את התהליך בו התאימו לי מסכה שאחבוש במהלך טיפול ההקרנות שאעבור במוח שלי. עברתי את הסבב הראשון ואני מפחדת. אני קלסטרופובית מאוד והיו הרבה דברים שהתרחשו בחיי באותה תקופה. זכיתי ברופאים נהדרים אבל הפחד, האימה, התזמון של הכל. זה פשוט מפחיד נורא״.

הפוסט של השחקנית זכה עד כה לעשרות אלפי לייקים ותגובות תומכות, בהן גם של חברות מפורסמות כמו סלמה בלייר שכתבה: "זה הרבה להתמודד איתו שוב, ואני מתפללת שהשלווה הנבונה שיש בך תמצא אותך ברגעי האימה האלו. אנחנו תומכים בך". גם השחקניות מירה סורבינו וקייל ריצ'רדס שלחו גם הן את אהבתן, והעיתונאית ואשת האופנה נינה גרסייה כתבה: "תודה על השיתוף את כל כך אמיצה. חושבים עלייך ומתפללים עבורך".

כזכור, דוהרטי אובחנה לראשונה עם סרטן השד בשנת 2015, ולאחר שהמחלה הייתה בנסיגה למשך תקופה, היא חזרה בשנת 2020, וסיפרה שהמחלה נמצאת בשלב ארבע.״אני מקווה לעודד אנשים להיבדק בקביעות, להתגבר על הפחד ולהתמודד עם מה שיגיע", כתבה לפני כשנתיים באחד הפוסטים שלה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE