הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
למבוגרים בלבד: חברת הקונגרס סולקה מהאולם לאחר שמיששה את המפשעה של בן זוגה אשר תפס את שדיה
התנהגות מגונה בציבור לצד עישון סיגריה אלקטרונית והקמת רעש הובילו לסילוק חברת בית הנבחרים הרפובליקנית ובן הזוג שלה לאחר מספר סצנות לוהטות שנתפסו בעדשת המצלמה

צילומי אבטחה שפורסמו לאחרונה מראים את נציגת קולורדו הרפובליקנית בבית הנבחרים לורן בוברט עוסקת בהתנהגות אינטימית בעוד הדייט שלה ממשש את החזה שלה בזמן שהיא מניחה את ידיה על מפשעתו, לפי TMZ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בוברט נראית יושבת עם הדייט שלה בתוך תיאטרון דנוור הומה האדם במהלך המחזמר "Beetlejuice". 

היא הואשמה באידוי עשן עם סיגריה אלקטרונית ולפי הדיווחים היא גם שרה במהלך ההופעה. 

בני הזוג סולקו כתוצאה מכך, ובזמן שליוו אותם החוצה, על פי הדיווחים השניים העירו הערות בנוסח, "אתם יודעים מי אני?" ו"אני אצור קשר עם ראש העיר", לפי הוושינגטון פוסט.

בוברט פרסמה הצהרה ביום שישי.

"הימים האחרונים היו קשים ומשפילים, ואני באמת מצטערת על תשומת הלב הלא רצויה שהסב הערב שלי בדנבר לקהילה. אף על פי שאף אחת מהפעולות או המילים שלי כאזרח פרטי באותו לילה לא נועדה להיות זדונית או נועדה לגרום נזק, המציאות היא שכן, ואני מצטערת על כך", אמרה בוברט.

"בין אם זו הייתה ההתרגשות מלראות הפקה שציפיתי לה או החרדה הטבעית מלהיות בסביבה חדשה, באמת לא זכרתי להתאדות באותו ערב כשדיברתי על אירועי הלילה עם צוות הקמפיין שלי תוך אישור ההתלהבות שלי מהמחזמר, " הוסיפה , למרות שהכחישה בתחילה את האשמות האידוי, לפי TMZ.

58% לא
42% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE