הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ממש פה בקליפורניה: בכיר מוסלמי אומר כי "היהודים אחראים ל-99% מהבעיות בעולם"
חאליד סדיקי - שהוא ד"ר, איש חינוך, חוקר ואימאם מוכר, נאם בפני הקהילה שלו בסן פרנסיסקו והעביר מסרים אנטישמיים שמהווים סיכון לקהילה היהודית ולארה"ב כולה

בכיר בקהילה המוסלמית בסן פרנסיסקו, לו יש השפעה רבה על החינוך ודעת הקהל המקומית, ערך בתחילת חודש נובמבר הרצאה בה לא חסך בתיאוריות אנטישמיות, בעודו טען כי "היהודים אחראים על 99 אחוז מהבעיות בעולם".

ד"ר חאליד סידיקי, חוקר אסלאם ואיש חינוך מוכר אשר גם מכהן כאימאם המפיץ את דרשות ימי שישי באזור, הגיע ב-4 בנובמבר למרכז הקהילתי 'יאסין בלמונט מסג'יד'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

תיעוד שפורסם על ידי המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון, MEMRI, חושף את האנטישמיות של אותו ד"ר ואת הסכנה של אידיאולוגיה אסלאמית קיצונית שכזו על ארצות הברית.

"האנשים שהמוסלמים שונאים הכי הרבה – אלה הם היהודים", אמר סידיקי בתחילת הסרטון, והמשיך בהפצת תיאוריית קונספירציה אנטישמית לפיה תנועת הבונים החופשיים, ארגון מסתורי בן מאות שנים, "זו תנועה יהודית שמחפשת לבנות מחד את בית המקדש הראשון".

הוא המשיך: "אלה אנשים מאוד חכמים. אתם יודעים, יש את המפלגה הרפובליקנית ויש את המפלגה הדמוקרטית. ואיך הן בנויות? בכל רחבי העולם, האוכלוסייה של היהודים מונה אחוז אחד. ונראה שהם אחראים על 99 אחוז מהבעיות בעולם".

 

 

"אז 50% מהיהודים הם במפלגה הרפובליקנית, ו-50% מהם במפלגה הדמוקרטית", אמר סידיקי, שבין היתר מנהל את מרכז החינוך והמידע האסלאמי. "אז הם אף פעם לא מפסידים. אפילו אחרי שהם מפסידים בבחירות, הם עדיין המנצחים. זאת הדרך בה הם פועלים".

לבסוף, הוא שיבח את הפלסטינים שמקריבים את חייהם כשהידים. "בפלסטין, אבא שמחלק ממתקים, אומר: 'אני שמח, כל הילדים שלי הם קדושים. כל הילדים שלי עכשיו בגן עדן'. והוא עדיין מחלק ממתקים. מי יכול להילחם נגד אנשים כאלה? היהודים לא יכולים להביס אותם, אף אחד לא יכול להביס אותם".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE