הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שתי תקיפות כריש קטלניות בחופי אתרי נופש: אם נהרגה כאשר הצילה את בתה, תיירת אמריקאית הותקפה למוות בזמן שייט
אירוע שהסתיים בנסיבות טרגיות התרחש בסמוך לריזורט באיי הבהמאס כאשר האישה המותקפת סבלה מפציעות קשות בצידו הימני של גופה. יומיים קודם לכן, אירעה תקרית דומה כאשר צעירה בת 26 נהרגה כתוצאה ממפגש עם בעל החיים העוצמתי

תושבת בוסטון אשר הייתה בחופשה באיי הבהאמס נהרגה מוקדם יותר היום מתקיפת כריש בזמן ששטה בסירת פדלים ביחד עם בן משפחה.

על פי הודעת המשטרה המקומית, השניים שהו מרחק של כשלושת רבעי מייל מחוף הריזורט באי ניו פרובידנס, כאשר לפתע הכריש זינק על האישה ונשך אותה בעוצמה.

מציל שצפה במתרחש, מיהר עם סירת ההצלה במטרה להציל את האישה אולם הפציעות הרשות בצידו הימני של גופה שכללו את אזור האגן והצלעות, הכריעו אותה. 

בשלב זה לא נמסרו פרטים לגבי זהותה של האישה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד ניסיונות ההצלה בחוף במקסיקו

הטרגדיה הנוכחית מתרחשת 48 שעות לאחר אירוע קטלני דומה במהלכו אישה נהרגה לאחר שהותקפה על ידי כריש בריזורט במקסיקו בחוף הפסיפי.

על פי הדיווח, האירוע התרחש ביום שבת האחרון במפרץ מלקה (Melaque) בחוף הממוקם מזרחית למנסיניו (Manzanillo) שבמדינת חליסקו.

עוד נמסר כי כוחות הצלה הוזעקו למקום לאחר דיווחים על אישה שמנסה ללא הצלחה לצאת מהמים וכאשר הגיעו לזירת האירוע, לא נותר להם אלא לקבוע את מותה. 

מהפרטים הידועים עד כה, הכריש תקף בעוצמה את האישה, מריה מרטינז בת ה-26 אשר רגלה נקטעה בזמן שניסתה להגן על בתה בת ה-5 שהייתה עימה במים. למרבה המזל, הילדה לא נפגעה באירוע. 

זן הכריש לא ידוע בשלב זה. כתוצאה מהטרגדיה, נסגרו כל החופים הסמוכים לאזור התקיפה עד להודעה חדשה.

 

פינוי גופת האישה באיי הבהמאס

למרות שתקיפות כרישים אינן נחשבות שכיחות באיי הבהמאס, בחודש שעבר תיירת גרמנית בת 47 הוכרזה נעדרת לאחר שיצאה לטיול צלילה ונתקלה בכריש.

עוד קודם לכן, במהלך חודש יוני האחרון, תושבת איווה הותקפה על ידי כריש, גם כן בזמן צלילה, וכתוצאה מכך נקטעה רגלה. 

בחודש ספטמבר שנה שעברה, תיירת אמריקאית נהרגה לאחר התקלות עם כריש בזמן שהיתה בטיול שנורקלינג. האישה, תושבת פנסילבניה בת 58 הובהלה אז לבית החולים ושם נקבע מותה. 

על פי נתונים רשמיים, במהלך שנת 2022 אירוע 108 מקרי תקיפות כריש ברחבי העולם כולו, מתוכן 41 בארצות הברית כאשר 16 מהן התרחשו במדינת פלורידה. 

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE