הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תבדקו במקרר: הוכרז ריקול לירק הנמכר במספר מדינות בארה"ב
בדיקה אקראית שנערכה על ידי משרד החלקאות של פלורידה, גילה ליסטריה במארז הירק – אשר ניתן לרכוש אותו גם בטנסי, באלבמה, ג'ורג'יה ועוד

חברת 'פרש אקספרס' הודיעה על ריקול של מארז תרד – בגלל חשש כבד שהירק עשוי להיות מזוהם בליסטריה.

הריקול היזום הוא על שקיות בגודל 220 גרם של Fresh Express Spinach ומארזים של 255 גרם של Publix Spinach שנמכרים בשבע מדינות ברחבי ארצות הברית. כך נמסר ממנהל המזון והתרופות, ה-FDA.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

המדינות בהן המוצר נמכר הן פלורידה, ג'ורג'יה, צפון ודרום קרוליינה, וירג'יניה, טנסי ואלבמה.

ההחלטה לבצע את הריקול הגיעה לאחר שמשרד החקלאות של פלורידה בדק מארז שנבחר באקראי, כחלק מפעילות שגרתית, והתקבלו תוצאות חיוביות עבור החיידק.

לחבילה של פרש אקספרס יש את הקוד: 0 71279 13204 4, עם תאריך תפוגה של 15 בדצמבר. המארז של פבליקס הוא עם הקוד: 0 41415 00886 1, ותאריך התפוגה הוא ה-14 בדצמבר.

"פרש אקספרס הודיעה מי לקמעונאים שנפגעו, והורתה להם להסיר את הפריטים ממדפי החנויות ומכל המלאי. במקרה שללקוחות יש את המוצר, יש לזרוק אותו מיד ולא לצרוך אותו", נמסר בהודעה של החברה, שהוסיפה כי צרכנים יוכלו לקבל את כספים בחזרה מהחברה עצמה או מהקמעונאי בו רכשו את המוצר.

צריכת מזון שיש בו חיידיק ליסטריה, עלולה להוביל לזיהום שיפגע בעיקר בנשים בהריון, מבוגרים בני 65 ומעלה ואנשים עם מערכת חיסונית מוחלשת. הנדבקים צפויים לסבול מתסמינים הכוללים חום, כאבי ראש, נוקשות, בחילות, כאבי בטן ושלשולים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE