הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחפשים עבודה משרדית עם תנאים שמשלמת טוב? המדינה הזו תוותר על דרישות הקולג' ל-90 אחוזים מהמשרות הציבוריות שלה
מסצ'וסטס, המדינה עם גובה ההשתכרות מהגבוהים ביותר בארצות הברית הרגע הכריזה כי תחתוך את דרישות לימוד המכללה עבור 90% מהמשרות במדינה - "נתמקד בדברים אחרים"

מסצ'וסטס לא תדרוש עוד תואר אקדמי עבור הרוב הגדול של המשרות הממשלתיות המוצעות בשל צו ביצועי חדש של המדינה שנועד להפוך את עובדי המדינה ל"מכילים יותר".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המושלת מאורה הילי חתמה על הצו, שכותרתו "הקמת שיטות גיוס מבוססות מיומנויות", ב-25 בינואר. המסמך קובע כי "שיטות גיוס מבוססות מיומנויות יחזקו את כוח העבודה של חבר העמים, יגבירו את הגישה למשרות איכותיות עבור מועמדים לא מסורתיים עם רקע ועבודה מגוונים. חוויות, ויפחיתו חסמים מבניים שגורמים לאי שוויון בשכר ובגישה לתעסוקה".

המסמך גם טוען כי פרקטיקות כאלה יבנו "כוח עבודה המייצג את המגוון של המדינה", ההנחיה מנחה את מנהלי הגיוס "לשקול את מכלול הכישורים שהמועמדים מביאים לתפקיד מעבר לחינוך המסורתי".

הוא עוד אוסר על הכללת רמת השכלה מינימלית ברשימת הדרישות למשרה "אלא אם אגף משאבי אנוש יקבע שרמת השכלה מסוימת נחוצה לביצוע התפקיד לאחר השלמת ניתוח התפקיד".

מועמדים יוערכו כעת על סמך "כישוריהם מניסיונם בעולם האמיתי, שירות צבאי, תוכניות חניכה ותעודה, התמחויות ותוכניות אחרות בעבודה".

"הצו הזה מנחה את הממשל שלנו להתמקד במיומנויות ובניסיונם של המועמדים, במקום בתעודות מכללה", אמרה הילי בנאום בו הכריזה על ההנחיות החדשות.

"זה ירחיב את מאגר המועמדים שלנו ויעזור לנו לבנות כוח עבודה מכיל ומיומן יותר מאי פעם".

כמה מנהיגים בתחום העבודה והחינוך במדינה פרסמו הצהרות התומכות בצו החדש.

נשיאת ומנכ"לית מסצ'וסטס AFL-CIO, כריסי לינץ', אף מחאה כפיים למושלת על מה שכינתה "אסטרטגיית כוח עבודה מכילה".

נשיא אוניברסיטת מערב ניו אינגלנד, רוברט ג'ונסון, הצהיר כי הצו יסייע ב"שבירת מחסומים מיותרים ויצירת שוויון הזדמנויות" ויבנה "כוח עבודה מכיל יותר".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE