הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת 'משחקי הכס' על הירידה החדה במשקל: "השפיע על איך שאני ישנה וחושבת"
מייזי ווילאמס בת ה-26 חשפה כיצד השפיע עליה הדיאטה הקיצונית שנדרשה לעבור כדי לרדת יותר מעשרה קילוגרמים עבור תפקידה החדש בתור קתרין דיור, אחותו של מעצב האופנה הגדול

מייזי וויליאמס, שמוכרת לנו בתור אריה סטארק ב'משחקי הכס', מצטלמת לסדרה חדשה בה היא מגלמת את קתרין דיור, אחותו של מעצב האופנה הצרפתי כריסטיאן דיור.

בראיון חדש שהעניקה, וויליאמס בת ה-26 חשפה שכדי לגלם את דמותה של קתרין, שהייתה דמות דומיננטית במהלך ההתנגדות הצרפתית בזמן מלחמת העולם השנייה, היא נדרשה לרדת 25 פאונד, כ-11 קילוגרמים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

הסדרה החדשה של AppleTV+ מבוססת על הספר 'מיס דיור', העוקב אחר סיפורה של אחותו של מעצב העל, שגם כן הייתה בת 26 כאשר נעצרה ועברה עיוניים בשל מעורבותה בהתנגדות הצרפתית.

"אכלתי מעט מאוד, עשיתי מדיטציה כל הזמן, הדלקתי נרות וקטורת בדירה שלי", וויליאמס סיפרה לג'סטין פיקארדי, הסופרת הבריטית שכתבה את הספר 'מיס דיור'.

הירידה המאסיבית במשקל הצליחה בזכות בעיקר הזעת נוזלים, סיפרה: "הייתי צריכה לקום בארבע לפנות בוקר כדי להתחיל להזיע. בלילה הקודם, ב-7 או 8 בערב בערך, נתנו לי משהו מלוח ומייבש – קצת סלמון מעושן וכוס יין קטנה. אחר הייתה לי אמבטיה רותחת עם הרבה מלחים בתוכה".

אחרי הטקס היומי הזה, "הייתי סוג של מרחפת למיטה, וישנה אולי שלוש שעות, והתועררתי עם חופן אגוזים. בתקופה הזאת, לא יכלתי לישון לילה שלם. כל הזמן התעוררתי והרגשתי כמו כדור קטן בתוך בקבוק משקשק".

 

(צילום: אפל טי.וי)

 

וויליאמס זכתה לתהילה שלה בזכות תפקידה כאריה ב'משחקי הכס', שאז היא נדרשה "לבנות שרירים שונים". עם זאת, עבור דמותה של קתרין דיור, ההכנות "השתלטו על מה שאני אוכלת ואין אני זזה, ישנה או חושבת".

זה היה תהליך לא פשוט. "הרגשתי מוגבלת, כמעט כמו עם שיתוק שינה, היו לי חלומות שני לכודה ומותקפת, וחזיונות איומים של גברים במדים", סיפרה וויליאמס, אך ציינה את הנקודות החיוביות: "כל יום צילומים הוא תזכורת לסיפורי הזוועות שבני אדם מסוגלים לחולל זה לזה, אבל גם קסם, תקווה ואהבה".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE