הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהפכת תשלומי האשראי של ניו יורק יוצאת לדרך - הינה כל מה שתצטרכו לדעת
בצעד מבורך תשלומי אשראי בניו יורק יהפכו לשקופים, ברורים וישירים בהרבה מבעבר - וכך הלקוחות לא יימצאו עצמם מתמודדים עם חשבונות על תוספות והיטלים שמעולם לא ידעו עליהם בשלב התשלום הראשוני - העסקים כמובן, יחוייבו בביצוע ההתאמות הנדרשות

חוק חדש המחייב עסקים בניו יורק להציג בבירור את העלות הכוללת של רכישת פריטים באמצעות כרטיס אשראי - כולל היטלים כלשהם - יוצא לדרך.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Getty Images

החל מיום ראשון, בתי עסק באמפייר סטייט נדרשים לחשוף היטלים נוספים בחיובי אשראי לפני שהלקוח מתחיל לבצע את הצ'ק-אאוט.

בתי העסק יכולים לרשום או את המחיר הכולל, הכולל תוספת כרטיס האשראי, או לרשום את המחירים השונים עבור תשלומי הכרטיס והמזומן העתידיים עבור הפריטים.

"ככל שיותר תושבי ניו יורק משתמשים בכרטיסי אשראי ובמוצרי EBT [העברת הטבות אלקטרוניות] לרכישת סחורות ושירותים, שקיפות התמחור היא קריטית לצרכנים כדי לקבל החלטות מושכלות", הסנאטור המדינתי ג'רמי קוני, שסייע להוביל את החקיקה, אמר לניו יורק פוסט.

"החקיקה שלי נועדה לעזור לאנשים להבין טוב יותר את העלות הכוללת - לא רק אחוזי דמי עיבוד - ולהיות מוגנים מעמלות הפתעה בקופה".

החוק, שעליו חתמה המושלת קת'י הוכול כבר בדצמבר, מונע גם מבעלי חנויות לגבות מהלקוחות היטלים בכרטיסי אשראי הגבוהים יותר ממה שהעסק גובה על ידי חברות עיבוד התשלומים.

לפי הדרישות החדשות, עסקים לא יכולים פשוט להציב שלט על הדלת, או בקופה, המציין שיש תוספת של כ-3.9% עבור תשלום בכרטיסי אשראי.

הם צריכים לפרט בבירור כמה הגבייה הנוספת תעלה ללקוח, כלומר העסקים לא יכולים לפרסם תג מחיר בו נכתב "10.00 דולרים + 4% אם משלמים עם כרטיס אשראי".

"תושבי ניו יורק לא צריכים להתמודד עם עלויות נסתרות של כרטיס אשראי, והחוק הזה יבטיח שאנשים יוכלו לסמוך על כך שהרכישות שלהם לא יגרמו להיטלים מפתיעים", אמרה הוכול בהצהרה בשבוע שעבר על רקע השינויים הקרובים.

"השקיפות חיונית בבניית אמון בין עסקים וקהילות וכעת הפטרונים יהיו מוסמכים לתקצב בהתאם".

החוק אגב לא חל על כרטיסי דביט.

אז מי אמר שאין גם חדשות טובות בניו יורק?

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE